اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حکمی

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه آزاد قائم‌شهر منصوب شد

در حکمی سید جعفر موسوی به‌عنوان سرپرست معاونت آموزشی واحد قائم‌شهر منصوب شد.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه آزاد قائم‌شهر منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد قائم‌شهر، با موافقت دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در حکمی سید جعفر موسوی به‌عنوان سرپرست معاونت آموزشی واحد قائم‌شهر منصوب شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در مراسم معارفه معاون آموزشی واحد قائم‌شهر اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر همچون سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در دو سال اخیر توانست به توسعه‌ای کم‌نظیر به‌ویژه در حوزه تحصیلات تکمیلی و منابع دانش پایه دست یابد.

محمدرضا باقرزاده با گرامیداشت ایام دهه فجر و قرار گرفتن در آستانه روز 22 بهمن از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر خواست تا همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز 22 بهمن با آرمان‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری پیمان دوباره ببندند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر جلسه تکریم و معارفه را در یک معنی به جلسه بیم و امید تعبیر کرد و افزود: در این عنوان ما بیم از دست دادن یک توان و انرژی موجود و امید حاصل شدن یک توان مضاعف دیگر را داریم.

وی تغییرات را از جمله مقولاتی دانست که همیشه در حال اتفاق افتادن است و هدف از آن را پیشبرد اهداف و موفقیت آن سازمان دانست.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر ارتقاء کیفیت آموزشی و ارتقاء توسعه منابع انسانی را از جمله اهداف فعالیت خود دانست و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر با توجه به قدمت طولانی و دارا بودن ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی و رقبای فراوان یکی از دانشگاه‌های خوب شمال کشور به‌شمار می‌رود.

سید جعفر موسوی ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری همکاران حوزه آموزش بتوانیم مسئولیت محول شده را به نحو احسن انجام داده و هم از نظر سازمانی و هم ساختاری به آن کیفیت مطلوب دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/86018/گ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول