اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی میاندورود:

10 پایگاه مقاومت بسیج در میاندورود افتتاح شد

مسئول بسیج سازندگی میاندورود از افتتاح 10 پایگاه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد.

10 پایگاه مقاومت بسیج در میاندورود افتتاح شد

مصطفی ملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندورود از افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان میاندورود، این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج با همکاری و مساعدت بسیج سازندگی میاندورود ساخته شد که بعداز ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و مسئولان شهرستانی افتتاح شده است.

وی بیان کرد: چندین پایگاه مقاومت بسیج در روستای دارابکلا، اسرم، جامخانه، اسلام‌‌آباد، ورندان، تازه‌‎آباد سپاه، سیاه‌چنار در بخش خواهران و برادران با اعتباری بیش از 200 میلیون تومان توسط بسیج سازندگی میاندورود و همکاری دهیار و شورای روستاها به بهره‌برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی میاندورود خاطرنشان کرد: بسیجیان به‌عنوان ایثارگرانی هستند که پس از صدور فرمان امام راحل(ره) در طول هشت سال دفاع مقدس، خالصانه در برابر تهاجم دشمن ایستادگی کردند و تا آخرین قطره خون از خاک و ناموس خود دفاع کردند.

ملازاده اضافه کرد: امروزه بسیجیان بنا بر فرمان رهبر انقلاب به میدان آمده تا روحیه تفکر و فرهنگ بسیجی را در جامعه نهادینه کنند و هر‌چه از شکوه انقلاب می‌گذرد، اقتدار ایران آشکارتر می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی میاندورود حمایت از بسیجیان در طرح‌های اقتصاد مقاومتی را یکی از موارد حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: بارها به تحقق اقتصاد مقاومتی در عرصه تولیدات داخلی اشاره شده است که همه با تلاش و پشتکار خود می‌توانند گام موثری در فراگیری این امر بردارند.

وی در پایان گفت: بسیج سازندگی میاندورود از بیشترین توان خود در حمایت از تولیدکنندگان تلاش می‌کند و لازمه این حرکت پایدار تلاش و کوشش افراد است.

 انتهای پیام/ 3141/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول