اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرلنگه:

با نفوذ دشمن مشکل اقتصادی حل نخواهد شد

امام جمعه بندرلنگه گفت: با نفوذ دشمن مشکل اقتصادی حل نخواهد شد بلکه مشکلات پیچیده‌تر می‌شود و تنها راه حل پایبندی به اقتصاد مقاومتی است.

با نفوذ دشمن مشکل اقتصادی حل نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد رکنی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه حضور دشمن فیزیکی نیست بلکه فرهنگی است اظهارداشت: دشمن دنبال روزنه کوچک برای نفوذ است و ممکن است از طریق همین انتخابات وارد شود و گاهی ممکن است افرادی را با چند واسطه عبور دهند و از فیلترها رد کنند و متوجه نشویم لذا در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی آگاه باشیم.

وی افزود: با نفوذ دشمن مشکل اقتصادی حل نخواهد شد بلکه مشکلات ما پیچیده‌تر می‌شود. تنها راه حل ما پایبندی به اقتصاد مقاومتی است و این تحریم‌های ظالمانه مربوط به حال نیست بلکه از اوایل انقلاب و هم درجنگ هشت‌ساله به هر بهانه ما را تحریم کردند.

امام جمعه بندرلنگه تصریح کرد: در مسائل اقتصادی باید حواسمان به تحریم‌ها، انحصارطلبی، ایجاد وابستگی اقتصادی، ترویج زندگی تجملاتی و تشریفاتی و اصراف باشد و در این موارد خود به میدان بیاییم و به دشمن مجال ندهیم و در مسیر صحیح گام برداریم.

رکنی با اشاره به صفات افرادی که می‌خواهند در مقابل دشمنان بایستند، اضافه کرد: این‌ها باید آرامش و وقار و بزرگواری، اطاعت خدا، اعتماد به نفس، نداشتن تکبر و غرور را از خود نشان دهند.

وی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر نمود و گفت: این حضور تاریخی و به یاد ماندنی نشان از ایستادگی مردم در مقابل تهدیدهای دشمنان دارد و یکی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها راهکار اقتصاد مقاومتی و قانع بودن است و ما باید توجه کامل به نقشه‌ها و جبهه وسیع دشمن داشته‌باشیم.

امام جمعه بندرلنگه در پایان با اشاره به گوشه‌ای از سخنان مقام معظم رهبری در جمع پرسنل نیروی هوایی و پدافند ارتش جمهوری اسلامی گفت: ایشان فرمودند، هدف مردم در جامعه اسلامی، برخورداری از علم، عزت، اخلاق و پیشرفت است و انتخابات تجدید قوای ملت است و تجدید روحیه انقلابی، حضور فعال در انتخابات است.

داشتن ایمان، بصیرت، آکاهی و شناخت جلوی نفوذ دشمنان را خواهد گرفت

امام جمعه اهل سنت دیوان نیز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: داشتن ایمان، بصیرت و آگاهی و شناخت دشمنان جلوی نفوذ را خواهد گرفت و امروزه به دشمنان این سرزمین ثابت کردیم که سلاح ایمان کارسازترین سلاح است.

‌شیخ عبدالمجید جلالی ‌با تقدیر و تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور نشان از پایبندی مردم به آرمان‌های امام و انقلاب و ایستادگی مثال‌زدنی ملت ایران دارد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برای رفع مشکلات اقتصادی است و وابستگی به خارج گره‌ای از مشکلات را باز نخواهد کرد بلکه وابستگی را افزایش می‌دهد.

این مسئول گفت: ایران در منطقه به یک قدرت نفوذ ناپذیر تبدیل شده و باید جلوی نفوذ دشمن را در همه عرصه‌ها بگیریم نفوذ فقط به تصرف سرزمینی و ورود به داخل مرزها نیست بلکه نفوذ به قلم، اخلاق رفتار و منش و عقاید نیز هست.

جلالی خاطرنشان کرد: داشتن ایمان، بصیرت و آگاهی و شناخت دشمنان، جلوی نفوذ را خواهد گرفت و امروزه به دشمنان این سرزمین ثابت کردیم که سلاح ایمان کار سازترین سلاح است که آنها از داشتن این سلاح محروم ماندند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شرکت مردم در انتخابات باعث تقویت نظام است افزود: همه آحاد ملت چه شیعه و سنی وظیفه و تکلیف دارند برای ناامید کردن دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات شرکت نمایند.

‌انتهای پیام/3264/ق40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول