اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور اجتماعی شهرداری اصفهان خبر داد

اهدای کتاب و لوازم ورزشی به بیش از 1300 مدرسه اصفهان

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان در افتتاح هفتمین نمایشگاه کتاب یار مهربان گفت: امسال برنامه اهدای کتاب و لوازم ورزشی را به بیش از یک هزار و 300 مدرسه خواهیم داشت.

اهدای کتاب و لوازم ورزشی به بیش از 1300 مدرسه اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود مهدویان‌فر بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه کتاب یار مهربان در ارگ جهان‌نما اظهار کرد: برنامه اهدای کتاب و لوازم ورزشی به بیش از یک هزار و 300 مدرسه را در این نمایشگاه داریم که از این‌ بین به حدود 800 مدرسه لوازم ورزشی اهدا می‌شود که در این زمینه جهشی را نسبت به سال قبل شاهد بوده‌ایم.

وی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال را توجه ویژه به دانش‌آموزان کم برخوردار دانست و افزود: سعی کرده‌ایم که نیاز این دانش‌آموزان به‌خصوص در لوازم ورزشی مورد توجه قرار گیرد و بهای بیشتری را به آن‌ها بدهیم.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه امسال نحوه خرید دانش‌آموزان به‌صورت کارت‌های الکترونیکی است، اظهار کرد: ازآنجا که اهدای بن و استفاده از آن‌ها باسیاست‌های دولت الکترونیک هماهنگی نداشت، سعی کردیم تا در نمایشگاه این موضوع رعایت شود.

مهدویان‌فر در ادامه اضافه کرد: یکی از مسائلی که امسال مورد توجه قرار گرفت مکان برگزاری نمایشگاه بود که سعی کردیم در عین تأمین فضای مورد نیاز برای برگزاری نمایشگاه، مکانی قابل‌دسترس برای شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

علی قاسم‌زاده نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سالیانه میزان 700 میلیون تومان برای نمایشگاه کتاب و سرانه آن در شهرداری در نظر گرفته می‌شود، گفت: سال‌ها است که این نمایشگاه برگزار می‌شود و هزینه آن در رده بودجه شهرداری نیز وجود دارد، امسال نیز با هزینه بالغ‌بر 8 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی از جمله اهداف این نمایشگاه را کمک به امر کتاب و کتاب‌خوانی دانست و افزود: کتاب‌خوانی یکی از شاخصه‌های مهم فرهنگی است که به همین منظور مورد توجه شهرداری اصفهان قرارگرفته است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان در پایان اظهار کرد: نمایشگاه امسال در حوزه ورزشی سعی کرده تا مدارس دولتی را به‌صورت ویژه تحت پوشش قرار دهد و مدارس دیگر اعم از غیردولتی، شاهد و نمونه دولتی را به اهدای کتاب اکتفا کرده تا قشر کمتر برخوردار مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

انتهای پیام/63075/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول