اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرلنگه:

حضور مردم در انتخابات تکمیل کننده حماسه 7 اسفند است / مجلس آینده اقتصاد را اولویت برنامه‌های خود بداند

امام جمعه بندرلنگه گفت: همان طور که حضور در انتخابات 7 اسفند 94 سبب ایجاد اقتدار نظام شد، حضور حماسه‌وار مردم غرب هرمزگان در 10 اردیبهشت نیز با اهمیت و ضروری است.

حضور مردم در انتخابات تکمیل کننده حماسه 7 اسفند است / مجلس آینده اقتصاد را اولویت برنامه‌های خود بداند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله سید محمدجواد رکنی شامگاه پنجشنبه در اظهاراتی با اشاره به نقش انتخابات در تعیین سرنوشت کشورمان در دوره‌های مختلف تاریخی، اظهار داشت: دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام در ایران همیشه لازم و ملزوم یکدیگر بوده‌اند و یکی از مهم‌ترین عوامل پیروزی ملت ایران در صحنه‌های مختلف نیز توامان بودن این دو با هم است.

وی اضافه کرد: مردم سالاری دینی بهترین شکل حاکمیت است که ضمن برخوردار بودن از اصول مردم‌سالاری در تبعیت از ولایت فقیه قرار دارد و جامعه همواره از انحراف و نابودی و فرو افتادن در توطئه‌های دشمن مصون می‌ماند.

امام جمعه بندرلنگه ادامه داد: انتخابات مظهر اصلی شکوه و عزت ملت ایران و نشان‌دهنده مشارکت آنان در سرنوشت کشور و آینده خویش است و حضور در این عرصه به معنای تائید نظام و تاکید بر تداوم این راه و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رکنی یکی از علل اصلی حفظ یکپارچگی و اتحاد کشورمان در برابر طوفان‌های شدید فرهنگی، سیاسی و اجتماعی را مسئله انتخابات دانست و گفت: 37 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و تاکنون به اندازه عمر این انقلاب در کشورمان انتخابات برگزار شده که در هیچ کشوری در دنیا چنین سابقه‌ای وجود ندارد.

وی افزود: بسیاری از مدعیان دموکراسی در جهان به اندازه ایران مراجعه به آرای مردم و ایجاد امکان انتخاب آزادانه ندارند و در کمتر کشوری در جهان نیز میزان مشارکت مردم در انتخابات به اندازه حضور ملت ایران در صحنه است و این نشان می‌دهد که ملت ایران محکم و استوار پای آرمان‌های خویش ایستاده است.

امام جمعه بندرلنگه گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به شرایط و مسائل منطقه‌ای، انتخابات در مرحله دوم به اندازه مرحله اول اهمیت و کارآیی دارد و مردم با مشارکت هوشمندانه و آگاهانه خودشان سبب تقویت استقلال و عزت ملی خواهند شد.

رکنی خاطر نشان کرد: هواداران کاندیداها هوشیار باشند و بدانند که انتخابات به پایان می‌رسد و باید با برادری و دوستی مسیر کشور را برای رسیدن به پیشرفت و اعتلای اسلامی هموار کرد.

وی در پایان مهم‌ترین اولویت دولت و مجلس را تمرکز بر مسائل اقتصادی و اجرای عملی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: ظرفیت‌های کشور فراوان است و یکی از مهم‌ترین این ظرفیت‌ها جوانان جامعه‌مان هستند که باید با ایجاد اشتغال برای آنها، از نیروی جوانی‌شان برای کشور به خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام/3264/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول