اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعاتی پیش

استاندار لرستان از روند برگزاری انتخابات در بروجرد بازدید کرد

استاندار لرستان با حضور در شعب انتخابی شهرستان بروجرد از نزدیک از روند رای‏‌گیری در این شهرستان بازدید کرد.

استاندار لرستان از روند برگزاری انتخابات در بروجرد بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگار این شهرستان اظهار کرد: حضور مردم در همه صحنه ها طی 37 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تهدیدهای دشمنان را به فرصت برای کشور و نظام تبدیل کرده است.

وی به نقشه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: حضور همیشگی مردم در همه صحنه‌ها در همه برهه‌های تاریخ نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده است.  

استاندار لرستان، مشارکت مردم در سه حوزه انتخابیه اخذ رای در استان لرستان را مطلوب ارزیابی و عنوان کرد: میزان مشارکت مردمی از آغاز رای گیری در این استان مطلوب بوده است.

بازوند ادامه داد: میزان مشارکت مردمی استان لرستان در مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از میانگین کشوری بوده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در سه حوزه انتخابیه استان لرستان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی همچون مرحله نخست پیش بینی می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به مورد قبول واحترام بودن انتخاب مردم  یادآور شد:  نامزدهای انتخاباتی نیز باید به انتخاب مردم احترام بگذارند.

بازوند یادآور شد: احترام نامزدهای انتخاباتی به آراء و انتخاب مردم احترام به این جمله تاریخی "میزان رای ملت است"  امام خمینی (ره) است.  

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نمایندگان شهر و استان خود را انتخاب می‌کنند.

استاندار لرستان با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه اظهار کرد: مردم این استان حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال گذشته را با شرکت پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه امضا کردند.

انتهای پیام/85012/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول