اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد

اعتبار 60 میلیارد ریالی برای پروژه‌های پژوهشی در مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از اعتبار 60 میلیارد ریالی برای پروژه‌های پژوهشی در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد.

اعتبار 60 میلیارد ریالی برای پروژه‌های پژوهشی در مجتمع گاز پارس جنوبی

مسعود حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مهم‌ترین پالایشگاه‌های کشور است و هم‌اکنون 58 درصد گاز کشور در این مجتمع عظیم تولید و به شبکه سراسری ارسال می‌شود.

وی افزود: با توسعه فازهای در دست اجرا در سال جاری، میزان تولید گاز مجتمع گاز پارس جنوبی باز هم افزایش می‌یابد و انتظار داریم تا پایان امسال، بیش از 75 درصد گاز کشور در پالایشگاه‌های پارس جنوبی تامین شود که رقمی بسیار ارزشمند و مهم است.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: استفاده از توان متخصصان داخلی و حمایت از تولید داخل در سال جاری مورد توجه مجموعه مجتمع گازی است و برای تحقق کامل اقتصاد مقاومتی در این جبهه عظیم اقتصادی نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌بندیم.

حسنی تصریح کرد: برون‌سپاری از مهم‌ترین و اساسی‌ترین برنامه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در سال جاری است و امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی به اهداف پیش‌بینی شده برسیم.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی از اقدامات ارزشمند در مجتمع گازی پارس جنوبی است و طی یکسال اخیر در این راستا طرح‌های خوبی در حوزه نفت و گاز با همکاری مجموعه‌های پژوهشی محقق شده است.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از اعتبار 60 میلیارد ریالی برای پروژه‌های پژوهشی در مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و ابراز داشت: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و اجرای طرح‌های پژوهشی با مشارکت پارک علم و فناوری استان بوشهر از جمله این برنامه‌ها بوده است.

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، بیشترین تلاش مجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای فراهم کردن شرایط برای تحقق این مهم و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/2451/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول