اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیران باشگاه اصفهانی به فکر افتادند

سپاهان از رودگولیت به گواردیولای وطنی رسید

ناکامی محض تیم سپاهان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا موجب شده تا مدیران این تیم زودتر از حد تصور به فکر انتخاب مربی آینده بیفتند که در این مسیر نام‌هایی همانند رایکارد، رودگولیت و عبدالله ویسی مطرح‌ شده است.

سپاهان از رودگولیت به گواردیولای وطنی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رقابت‌های لیگ برتر پانزدهم در حالی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود که تیم سپاهان به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی که نه شانسی برای تکرار این عنوان دارد و نه اندک امیدی رأی کسب سهمیه آسیایی، در تلاش است تا با رتبه‌ای آبرومندانه لیگ را به پایان برساند.

زردهای اصفهانی پیش‌ازاین خداحافظی زودهنگامی با جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند تا فصل ناکامی را سپری کنند و نتوانند انتظارات هواداران ورزش‌دوستان اصفهانی را برآورده کنند.

ناکامی این تیم موجب شد تا پیش از خاتمه یافتن لیگ، مدیران سپاهان به فکر انتخاب سکاندار آینده این تیم بیفتند که در این مسیر نام‌های بسیاری مطرح شد؛ از اسم‌های دهن‌پرکنی همانند رودگولیت و رایکارد تا مربیان وطنی همانند عبدالله ویسی.

مطرح‌شدن نام‌هایی همانند رودگولیت و رایکارد چند روزی به سوژه رسانه‌ها تبدیل‌ شده بود که البته واکنش‌های متفاوتی را نیز به همراه داشت اما در ادامه مشخص شد که صرف معرفی بوده و ماجرا جدی نیست.

البته طی سال‌های گذشته روند حضور مربیان سرشناس و بازیکنان مطرح گذشته فوتبال دنیا در کشورهای کم نام و نشان در عرصه فوتبال، نشان می‌دهد که به خدمت گرفتن این مربیان کار دشواری نیست و کافی است تا تعداد صفرهای قرارداد بیشتر شود و طبیعی است که در این صورت مطرح‌شدن نام‌های بزرگ برای نیمکت سپاهان افتخاری برای این تیم محسوب نمی‌شود و حتی در صورت وقوع نیز، از ریخت‌وپاش منابع پولی در این باشگاه خبر می‌دهد.

پس از مطرح‌شدن گزینه‌های خارجی، این بار نوبت به عبدالله ویسی رسید که البته پیش‌ از این در مقاطع دیگری نیز بحث مربیگری وی در تیم سپاهان مطرح‌ شده بود اما این بار قضیه جدی‌تر از دفعات قبلی است و مدیرعاملان دو باشگاه سپاهان و استقلال خوزستان به‌صورت تلویحی، مذاکره باشگاه اصفهانی با این مربی خوزستانی را تأیید کرده‌اند.

ویسی که چند سالی است در لیگ برتر فوتبال ایران مربیگری می‌کند، در این فصل در تیم استقلال خوزستان توانسته عملکرد قابل قبولی داشته باشد و با تیمی که به‌اندازه هیچ‌کدام از دو تیم سرخابی پایتخت هزینه نکرده و ستاره نداشت، در دو هفته مانده به پایان لیگ، در کورس قهرمانی قرار دارد.

به گزارش فارس، سپاهان لیگ پانزدهم را با حسین فرکی آغاز کرد، با ایگور استیماچ ادامه داد و با قسم زاغی‌نژاد به پایان خواهد برد و همین تغییر سه‌باره مربی با نتایج این تیم و ناکامی‌اش در سه میدان ارتباط مستقیمی دارد و به همین دلیل انتخاب سکاندار طلایی‌پوشان برای فصل آینده اهمیت دوچندانی پیدا خواهد کرد.

انتظار می‌رود مدیران و تصمیم‌گیرندگان باشگاه اصفهانی، برای انتخاب مربی آینده بررسی‌های کارشناسی شده را داشته باشند و بدون نظر ایجنت‌ها و برخی مشاوران بیرونی و درونی، نفر نخست کادر فنی این تیم را برگزینند.

انتهای پیام/63006/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول