اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندر ماهشهر:

مردم بندر ماهشهر حماسه دیگری را رقم زدند

فرماندار بندر ماهشهر گفت: مردم این حوزه انتخابیه در انتخابات 10 اردیبهشت حضور گسترده و فعالی داشتند و حماسه دیگری را در صحنه سیاسی منطقه، استان و کشور رقم زدند.

مردم بندر ماهشهر حماسه دیگری را رقم زدند

منصور قمر لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: روند شمارش آرا در این حوزه انتخابیه بلافاصله پس از پایان مهلت قانونی انتخابات آغاز شد و در حال حاضر تجمیع آرا در مرکز حوزه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مردم هرگز به شایعات توجه نکنند، ادامه داد: این روند با حضور و نظارت هر دو کاندیدای این حوزه انتخابیه در حال انجام است و تا ساعتی دیگر نتیجه قطعی مشخص و اعلام خواهد شد.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم این حوزه انتخابیه امروز حضوری گسترده و فعال داشتند و حماسه دیگری را در صحنه سیاسی منطقه، استان و کشور رقم زدند.

قمر در پایان متذکر شد: مردم این منطقه بارها و در صحنه‌های مختلف ثابت کرده‌اند که هرجا نیاز به حضور آنها باشد با تمام توان به میدان خواهند آمد و از آرمان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و پشتیبانی خواهند کرد.

انتهای پیام/72029/ذ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول