اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی شهریار:

2 خودرو در شهریار طعمه حریق شد

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از طعمه حریق شدن دو خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

2 خودرو در شهریار طعمه حریق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، یاسر حیدریان صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه‌ آتش‌نشانی 101 مرکزی شهریار اظهار کرد: یک دستگاه خودرو پراید در فاز یک اندیشه طعمه حریق شد.

وی بیان کرد: ساعت 11 و 25 دقیقه صبح روز نهم اردیبهشت‌ماه 95 طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار حریق یک دستگاه خودرو پراید واقع در شهریار، فاز یک اندیشه، خیابان شاهد شرقی گزارش شد.

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار افزود: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 301 اندیشه را به صدا درآورد و آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند.

حیدریان ابراز کرد: در بدو ورود مأمورین مشاهده شد یک دستگاه خودرو پراید به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده و بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش‌نشانی توسط افراد حاضر در محل به‌وسیله خاموش‌کننده دستی کنترل و آتش‌نشانان ضمن ایمن‌سازی کامل توصیه‌های لازم را به مالک خودرو ارائه کردند.

*طعمه حریق شدن یک دستگاه خودرو پیکان در فاز یک اندیشه 

وی بیان کرد: همچنین ساعت 19 و 31 دقیقه شب هشتم اردیبهشت‌ماه 95 طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار حریق یک دستگاه خودرو پیکان واقع در شهریار، فاز یک اندیشه، بلوار شهید دنیامالی، خیابان ششم شرقی گزارش شد.

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار تصریح کرد: ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه‌های 301 اندیشه و 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند.

 وی خاطر‌نشان کرد: در بدو ورود مأمورین مشاهده شد یک دستگاه خودرو پیکان به علتی نامعلوم از قسمت موتور طعمه حریق شده و بخشی از حریق قبل از اطلاع به آتش‌نشانی توسط افراد حاضر در محل به‌وسیله خاموش‌کننده دستی کنترل و آتش‌نشانان ضمن ایمن‌سازی کامل  توصیه‌های لازم را به مالک خودرو ارائه کردند.

*نجات شهروندی از داخل کابین آسانسور

حیدریان گفت: همچنین ساعت 22 و 27 دقیقه شب هشتم اردیبهشت‌ماه 95 نیز طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار حادثه محبوس شدن یک نفر از شهروندان داخل کابین آسانسور واقع در شهریار، شهرک شاهد، خیابان شقایق سوم گزارش شد.

وی ابراز کرد: به دنبال آن ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بلافاصله اکیپ عملیاتی امداد و نجات ایستگاه 101 مرکزی را به محل اعزام کرد.

مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار افزود: نجات‌گران به محض رسیدن با ارزیابی کلی و اطلاع از موقعیت دقیق کابین آسانسور در داخل ساختمان سریعاً عملیات ویژه نجات را آغاز کردند.

وی در پایان متذکر شد: مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار با اتخاذ تدابیر لازم ایمن‌سازی محیط با قطع برق آسانسور، کابین آسانسور که بین یکی از طبقات متوقف و یک نفر از شهروندان در داخل آن محبوس شده بود را با سیستم دستی از طریق اتاقک کنترل آسانسور کابین به حرکت درآورده و در موازات یکی از طبقات با استفاده از کلید اضطراری درب آسانسور را باز کرده و فرد محبوس شده را بدون هیچ‌گونه آسیبی از داخل کابین خارج کردند.

انتهای پیام/3154/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول