اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بردخون خواستار شد

همراهی مردم و مسئولان برای تقویت زیرساخت‌های آموزش‌ و پرورشی بردخون

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش بردخون بر تشویق دانش‌آموزان در فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت به‌ویژه حضور در دارالقرآن تأکید کرد و خواستار همراهی همه مردم و مسئولان در زمینهٔ تقویت زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی این شهرستان شد.

همراهی مردم و مسئولان برای تقویت زیرساخت‌های آموزش‌ و پرورشی بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس جمالی‌فرد ظهر امروز در جمع مدیران بردخون با تبریک هفته معلم اظهار داشت: اهداف آموزش‌ و پرورش در سند تحول بنیادین مشخص‌ و انتظارات رهبر معظم انقلاب تعیین‌ شده است تا دانش‌آموزانی تربیت کنیم که در تراز نظام جمهوری اسلامی باشند و بتوانند به حیات طیبه خود ادامه دهند.

وی افزود: هر فرد 12 سال از عمر خود را در آموزش‌ و پرورش سپری می‌کند که خروجی این دستگاه ورودی همه ادارات و سازمان‌ها حتی حوزه‌های علمیه هستند.

جمالی‌فرد اضافه کرد: معلم می‌آموزاند و دانش‌آموز می‌آموزد و هر یک در سیستم آموزشی نقش ویژه‌ای دارند، چراکه سیستم آموزشی متشکل از اجزای مختلفی بوده و معلم از ارکان اصلی این سیستم است که در این مسیر به همه جنبه‌ها توجه داریم و مهارت زندگی کردن و توجه به روح و جسم از این نمونه است.

وی با اشاره به فعالیت سه حوزه آموزشی، پرورشی و پشتیبانی گفت: تربیت و آموزش همزمان، آموزش نماز و قرآن، حفظ قرآن، تلاش برای راه‌اندازی دارالقرآن، برگزاری همایش قرآنی، تشکیل کلاس‌های تقویتی و کنکور و نخبه‌پروری، تقویت معدل در مدارس گوشه‌ای از اقدامات این اداره است.

رئیس اداره آموزش‌ و‌ پرورش بردخون با بیان نگاه ویژه به امتحانات، ادامه داد: تجهیز مدارس، هوشمندسازی کلاس‌های درس، راه‌اندازی اتوماسیون مدارس، اجرای دوره‌های ضمن خدمت و توانمندسازی فرهنگیان، اجرای نانو فناوری، برگزاری برنامه‌های مناسبتی، برپایی کارگاه سنجش، جذب مشارکت مردم و ادارات در راستای اعتلای تعلیم و تربیت در بردخون صورت گرفته است.

وی بر تشویق دانش‌آموزان در فعالیت‌های تابستانی اوقات فراغت به‌ویژه حضور در دارالقرآن تأکید کرد و خواستار همراهی همه مردم و مسئولان در زمینهٔ تقویت زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی بردخون شد.

انتهای پیام/66003/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول