اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

پیشرفت امروز کشور مرهون شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: پیشرفت امروز کشور مرهون شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است.

پیشرفت امروز کشور مرهون شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور خود در جبهه‌ها از آرمان‌ها و اهداف این نظام و انقلاب دفاع کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

وی ادامه داد: ازخودگذشتگی و شجاعت از مهمترین خصوصیت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود و لازم است تا این خصوصیت بارز نیز به نسل امروز انتقال داده شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تأکید کرد: اگر امروز کشور به پیشرفت و توسعه دست پیدا کرده مرهون خون شهدایی است که با نثار جان خود و با شجاعت در مقابل دشمنان ایستادند و اجازه ندادند که خدشه‌ای به آرمان‌های انقلاب وارد شود.

پالیزگیر با بیان اینکه امروز نیز دشمنان در صحنه دیگری در صدد ضربه زدن به این انقلاب هستند، گفت: لازم است تا به نوجوانان و جوانان امروز آگاهی داده تا از دسایس و توطئه‌های آنان مطلع شوند.

وی بر ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز تأکید کرد و بیان داشت: نسل امروز الگوهایی بزرگ چون شهدا و جانبازان را دارند لذا لازم است تا نسل امروز را با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام بیش از پیش آشنا کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: دوران دفاع مقدس با افتخارات بسیاری همراه است که لازم است تمامی آنها برای نسل امروز بازگو شود تا آنان بیشتر با آن دوران مأنوس شوند.
پالیزگیر تکریم و خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: ارائه خدمات و تسهیلات بانکی می‌تواند بخشی از مشکلات آنان را مرتفع کند.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول