اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

کلنگ‌زنی مدرسه متوسطه شبانه‌روزی در حوزه جان‌وری جاسک

با حضور مسئولان و جمعی از خیرین کلنگ نخستین مدرسه متوسطه شبانه‌روزی در حوزه جان‌وری جاسک زده شد.

کلنگ‌زنی مدرسه متوسطه شبانه‌روزی در حوزه جان‌وری جاسک

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر جاسک، پیش از ظهر امروز معاون فنی اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس هرمزگان و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جاسک و جمعی از خیرین و شوراهای حوزه «جان‌وری» کلنگ نخستین مدرسه شبانه‌روزی متوسطه با خوابگاه دانش‌آموزی زده شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جاسک در این آیین اظهار داشت: این اداره در شاخص‌های پوشش تحصیلی در حوزه جان‌وری وضعیت خوبی نداشت که امروز به یاری خداوند و خیرین گرانقدر با احداث این آموزشگاه دیگر نباید شاهد ترک تحصیل دختران در این منطقه باشیم.

ابراهیم کریمی افزود: آموزش و پرورش نهادی مهم و تأثیرگذار برای شکوفایی و پیشرفت کشور است، همه ما باید در این خصوص به یاری آموزش و پرورش شتافته و برای رفع فقر و محرومیت در بخش آموزشی کشور تلاش کنیم.

وی گفت: راه توسعه پایدار یک جامعه نیروی انسانی است که این امر فقط از مسیر رشد آموزش و پرورش در کشورها صورت می‌پذیرد و هرچه آموزش و پرورش پیشرفت کند قطعاً توسعه بهتری اتفاق می‌افتد.

کریمی ضمن قدردانی از خیرین بیان داشت: خیرین همیشه همراه و یاریگر آموزش و پرورش هستند، در این پروژه هزینه مورد نیاز برای تکمیل این مدرسه نزدیک به 7 میلیارد ریال برآورد شد که توسط خیرین پرداخت شد.

حوزه جان‌وری یکی از مناطق شرقی و صعب‌العبور شهرستان جاسک است که از حدود 20 روستا تشکیل شده است.

انتهای پیام/3264/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول