اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

شتاب بیشتری به چرخه کار و تولید داده شود

فرماندار آبیک گفت: همه باید تلاش کنیم تا به چرخه کار و تولید شتاب بیشتری داده شود.

شتاب بیشتری به چرخه کار و تولید داده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید لطفعلی رشیدی از شهدای جاویدالاثر شهرستان آبیک اظهار کرد: کارگران در طول تاریخ از قشر متوسط، ضعیف و زحمتکش جامعه بوده‌اند.

وی افزود: شهدای کارگر در دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور، انقلاب و ولایت فقیه دست از کار کشیدند و به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند.

فرماندار آبیک ادامه داد: شهدای کارگر برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در میادین جنگ حضور یافته و خونشان را نثار کردند.

رحمانی اضافه کرد: شهدای کارگر با نثار جانشان خواستند که اساس کار، تولید و مملکت باقی بماند و به دست دشمنان نرسد.

وی تصریح کرد: اگر امروز شاهد آثار کار، فعالیت و تولید در عرصه اقتصادی هستیم به برکت خون شهید رشیدی‌ها است.

فرماندار آبیک ادامه داد: شهدای کارگر در دوران جنگ تحمیلی کار خود را تعطیل کرده و به میدان نبرد رفتند تا چرخ مملکت بچرخد و از گزند دشمنان در امان بماند.

رحمانی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه داریم عرصه کار و تولید را فعال‌تر کرده و امانتی را که شهدا به ما سپرده‌اند یعنی ارتقای فعالیت در عرصه تولید را به خوبی حفظ کنیم.

وی اظهار کرد: با توجه به کلام نورانی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل همه باید تلاش کنیم تا به چرخه کار و تولید شتاب بیشتری داده شود.

فرماندار آبیک اضافه کرد: شهدای کارگر وابستگی به بیگانگان را برای خود ننگ می‌دانستند و برای عدم وابستگی جانشان را تقدیم انقلاب کردند.

رحمانی تصریح کرد: امروز همه باید دست به دست هم داده و با حمایت از تولید داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

گفتنی است، در این دیدار که به مناسبت هفته کارگر صورت گرفت وحید انتظاری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک، حسن نظافتی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان و ... حضور داشتند.

به گزارش فارس، شهید لطفعلی رشیدی در یکم شهریورماه سال 41 متولد و در 19 بهمن‌ماه سال 61 در دزفول جاویدالاثر شد؛ این شهید بزرگوار سرباز ارتش و کارگر بوده است.

انتهای پیام/77006/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول