اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان البرز:

اجرای حکم قاتل مرادخانی با فوریت انجام می‌شود

رئیس کل دادگستری استان البرز درمورد پرونده مرادخانی توضیح داد وگفت: اجرای حکم قاتل مرادخانی با فوریت انجام می‌شود.

اجرای حکم قاتل مرادخانی با فوریت انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری استان البرز، احمد فاضلیان گفت: اگر خانواده مقتول جهت اجرای حکم اعلام آمادگی نمایند یا اذن به اعدام به مقام اجرای حکم بدهند به فوریت نسبت به اجرای حکم قصاص اقدام خواهد شد.

وی درباره پرونده شهید«علیرضا مرادخانی»، مامور بدرقه زندانیان که در 22 آبان 1390 در جریان یک تصادف ساختگی و حین انجام ماموریت به شهادت رسیده بود،‌ ادامه داد: این پرونده با توجه به حساسیت‌هایی که داشت به سرعت در دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم قصاص قاتل در دادگاه کیفری صادر شد که این حکم در دیوان‌عالی کشور نیز مورد تایید قرار گرفت.

فاضلیان افزود: متاسفانه اکنون پس از نزدیک به چهار سال از این حادثه، خانواده مقتول اصرار بر محاربه بودن این موضوع دارند که با توجه به اینکه حکم صادر و اعتراض‌ها در مورد محاربه رد شده است پرونده محکوم برای اعدام در انتظار تایید از طرف خانواده مقتول است.

رئیس کل دادگستری استان البرز تصریح کرد: اگر خانواده مقتول جهت اجرای حکم اعلام آمادگی نمایند یا اذن به اعدام به مقام اجرای حکم بدهند به فوریت نسبت به اجرای حکم قصاص اقدام خواهد شد؛ در غیر این صورت با توجه به مقررات موضوعه، اقدامی از ناحیه این دادگستری کل متصور نخواهد بود.

انتهای پیام/2302/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول