اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

سارق مساجد زنجان دستگیر شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به دستگیری سارقان مساجد زنجان گفت: در زمان سرقت دوربین‌های برخی از مساجد غیرفعال شده بود.

سارق مساجد زنجان دستگیر شده است

حجت‌الاسلام احمد نیکنام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سرقت رخ داده در برخی از مساجد زنجان اظهار کرد: سارقان مساجد دستگیر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اغلب مساجد زنجان مجهز به دوربین مدار بسته است، اضافه کرد: یکی از علل سرقت این بود که سارقان قبل از سرقت، دوربین‌های مدار بسته مساجد را غیر فعال کرده بودند.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه سارقان چند قطعه فرش از برخی از مساجد زنجان را سرقت کرده بودند، گفت: خوشبختانه با هوشیاری نیروی انتظامی سارقان دستگیر شده‌اند.

نیکنام با بیان اینکه اغلب خادمان مساجد زنجان افرادی سالخورده و پیر هستند، گفت: این افراد حقوق ناچیزی برای نگهداری از مساجد دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به بیمه خادمان مساجد تصریح کرد: تنها بخشی از حق بیمه این افراد دولت پرداخت می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه به منظور بهبود وضعیت خادمان مساجد زنجان با شورای شهر جلسات مشترکی در زمینه ایجاد بازارچه مساجد برگزار شده و در این زمینه توافق شده است، گفت: این طرح به منظور کمک مالی به خادمان مساجد و درآمدزایی برای آنها اجرایی می‌شود.

به گزارش فارس، فروردین‌ماه سال جاری چند فقره سرقت از مساجد زنجان صورت گرفت که نیروی انتظامی بلافاصله سارق را شناسایی و دستگیر کرد که بنا بر گفته مسئولان نیروی انتظامی سارق از استان‌های همجوار بوده و به صورت گذری با همکاری یک شخص دیگر با حضور در استان زنجان اقدام به سرقت می‌کرده است.

انتهای پیام/73005/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول