اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز هفته دوم لیگ فوتبال پیشکسوتان قم صورت می‌گیرد

رویارویی استقلال با راه‌آهن در قم/ جدال پردیس با خیام برای گرفتن صدر

دومین هفته رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم از امروز با جدال صدرنشین گروه دوم مقدماتی با یکی از بازنده‌های هفته نخست آغاز می‌شود.

رویارویی استقلال با راه‌آهن در قم/ جدال پردیس با خیام برای گرفتن صدر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال 16 تیم در مسابقات لیگ فوتبال پیشکسوتان قم حضور دارند و در دو گوره هشت تیمی دیدارهای خود را به شکل دوره‌ای در مدت هفت هفته برگزار می‌کنند تا تیم‌های اول و دوم هر گروه مجوز صعود به مرحله نهایی را به دست بیاورند.

با برنامه‌ریزی کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال استان قم، در گروه نخست این مسابقات تیم‌های فوتبال پردیس، شاهین، راه‌آهن، استقلال، بهمن گلریز، استوار، خیام و مهر بازی‌های خود در هشتمین دوره لیگ پیشکسوتان قم را برای صعود به مرحله بعد برگزار می‌کنند.

همچنین در گروه دوم مقدماتی این دوره نیز تیم‌های فوتبال پیشکسوتان ماهان‌تندیس، هلال‌احمر، افشین، مبتکر، شهدای‌گمنام، صنعت‌نفت، شهدای چهار مردان و سازمان آب حضور دارند و همانند تیم‌های حاضر در گروه نخست، بازی‌های خود مرحله گروهی را به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند.

در آغاز هفته دوم این رقابت‌ها امروز تیم فوتبال ماهان‌تندیس متشکل از پیشکسوتان فوتبالیست تیم پرافتخار این مسابقات یعنی بیت‌المقدس در ورزشگاه تختی قم با نظارت سعید گائینی به مصاف تیم شهدای چهار مردان می‌رود در حالی که ماهان‌‌تندیس در هفته نخست با نتیجه پنج بر یک از سد سازمان آب عبور کرده و تیم پیشکسوتان شهدای چهارمردان با یک گل به هلال‌احمر نتیجه را واگذار کرده است.

در دیگر دیدار هفته دوم امروز دوشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه تیم‌های فوتبال پردیس و خیام برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند در حالی که پردیس در هفته نخست با نتیجه چهار بر سه از سد مهر گذشته و تیم خیام در جدال با شاهین به تساوی بدون گل دست یافته است.

روز سه‌شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم با نظارت اصغر زرگر تیم‌های سازمان آب و صنعت‌نفت برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند در حالی که در هفته نخست سازمان آب پنج بر یک مغلوب ماهان‌تندیس شده و صنعت نفت با افشین یک بر یک مساوی کرده است.

روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در همین ورزشگاه تیم فوتبال پیشکسوتان مهر که در هفته نخست چهار بر سه برابر پردیس شکست خورد در تلاش برای جبران آن نتیجه برابر تیم استوار صف‌آرایی می‌کند در حالی که این تیم نیز در جدال با راه‌آهن در هفته نخست بدون گل مساوی کرده است.

پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه بر اساس برنامه‌ریزی کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال استان قم مسابقه تیم‌های شاهین و بهمن گلریز به انجام می‌رسد در حالی که شاهین در هفته نخست با خیام بدون گل به تساوی رسیده و بهمن گلریز با دو گل برابر استقلال به برتری رسیده است.

روز جمعه هفدهم اردیبهشت ماه تیم فوتبال پیشکسوتان هلال‌احمر قم که در هفته نخست با یک گل از سد شهدای چهارمردان عبور کرده برابر تیم شهدای گمنام به میدان می‌رود در حالی که این تیم نیز بازی‌های این دوره با با شکست پنج بر دو برابر مبتکر آغاز کرده است.

روز شنبه هجدهم اردیبهشت ماه تیم‌های افشین و مبتکر در هفته دوم رقابت‌های لیگ 1395 فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های استان قم در ورزشگاه تختی قم به مصاف یکدیگر می‌روند در حالی که در هفته نخست افشین با صنعت نفت یک بر یک مساوی کرده و مبتکر پنج بر دو بر شهدای گمنام غلبه کرده است.

روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه آخرین بازی هفته دوم از هشتمین دوره رقابت‌های لیگ فوتبال پیشکسوتان باشگاه‌های قم در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم بین استقلال و راه‌آهن به انجام خواهد رسید در حالی که استقلال در هفته نخست با دو گل به بهمن گلریز باخته و راه‌آهن با استوار به تساوی بدون گل دست یافته است.

انتهای پیام/78002/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول