اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ملارد برگزار شد

هفتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد با حضور خیرین مدرسه‌ساز و مسئولان در سالن شهید طحانی شهر ملارد برگزار شد.

جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ملارد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران، هفتمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد با حضور خیرین مدرسه‌ساز، فرماندار و امام‌ جمعه، بخشداران و شهرداران ملارد و صفادشت در سالن شهید طحانی شهر ملارد برگزار شد. 

در این مراسم از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد به‌رسم تجلیل از خیرین، تقدیر به عمل آمد.

فرماندار شهرستان ملارد در این مراسم با اشاره به وظیفه عموم مردم در کمک به رشد و توسعه علم در شهرستان اظهار کرد: در سطح شهرستان وظیفه‌ داریم در کنار خیرین مدرسه‌ساز و هر عزیزی که بخواهد در این راستا کمکی کند، بستر و تمهیدات لازم برای افزایش و به ثمر نشستن این اقدامات را فراهم‌ سازیم تا دانش‌آموزان و آینده‌سازان ما در سطح جامعه اسلامی کشور عزیز ایران یک جایگاه امیدوارکننده‌ای داشته باشند.

بهمن خطیبی بیان کرد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مدارس نیمه‌کاره یا فرسوده‌ای را که در سطح شهرستان نیاز به توسعه و بازسازی دارد تکمیل کرده و به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: من هم از رئیس انجمن و مجموعه همه عزیزانی که در این راستا فعالیت می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدواریم این راه به سرانجام برسد.

فرماندار شهرستان ملارد ادامه داد: باید به نقطه‌ای برسیم که در هیچ جایی از کشور دانش‌آموزی بدون کلاس و مدرسه معلم نباشد، چراکه این موارد جزء ملزومات توسعه علم در اقصی نقاط کشور است

با حضور خیرین مدرسه‌ساز و مسئولین شهرستانی برای تأمین منابع مالی جهت تکمیل و احداث مدارس خیرساز، مراسم گل‌ریزان انجام شد.

انتهای پیام/67026/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول