اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

بانوی کردستانی نشان طلای مسابقات کشوری را به گردن آویخت

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: بانوی تیرانداز کردستانی با اقتدار مدال طلای مرحله اول مسابقات آزاد تپانچه بادی کشور را به‌دست آورد.

بانوی کردستانی نشان طلای مسابقات کشوری را به گردن آویخت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی دوشنبه شب در مصاحبه با خبرنگاران، اظهار کرد: مرحله اول مسابقات آزاد تیراندازی در بخش تپانچه بانوان با حضور تیراندازانی از سراسر کشور در دو گروه پایان یافت.  

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها 8 تیرانداز به فینال این رقابت‌ها راه یافتند که سامیه یاسی بانوی تیرانداز کردستانی  پس از 20 شلیک در جایگاه اول قرار گرفت و مدال ارزشمند طلا را برگردن آویخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه سامیه یاسی یکی از مدال‌آوران مطرح ایران است، افزود:  این بانوی تیرانداز عناوین مختلف کشوری را در کارنامه ورزشی خود دارد.

درخشش دوومیدانی‌کاران ناشنوای کردستانی

جولایی با یبان اینکه دوومیدانی‌کاران ناشنوای کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور که به مدت دو روز برگزار شد، توانستند با سه مدال رنگارنگ به کار خود پایان دهند، گفت: هفدهمین دوره این مسابقات با حضور ورزشکارانی از استان‌های کشور برگزار شد و دوومیدانی‌کاران در ماده‌های مختلف به صورت تیمی و انفرادی با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان شهاب حسینی در ماده‌های 110 متر بامانع و 400 متر بامانع دو مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را برای کردستان به ارمغان آورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان افزود: سیروان زمانی دیگر دوومیدانی کار کردستانی نیز در ماده 800 متر موفق شد نشان برنز را برگردن آویزد.

دعوت دو هندبالیست کردستانی به اردوی تیم ملی نونهالان 

جولایی همچنین گفت: کادر فنی تیم ملی هندبال، پارسا محمدی و سهیل صحراگرد دو هندبالیست کردستانی را به اردوی تدارکاتی تیم ملی نونهالان کشور دعوت کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی هندبال نونهالان کشور 42 بازیکن را برای شرکت در پنجمین مرحله اردوی تیم ملی دعوت کرد افزود: این اردو با هدف آماده سازی تیم برای شرکت در رقابت‌های برون‌مرزی برپا شده است و تا روز 17 اردیبهشت‌ماه جاری ادامه دارد.

جولایی اظهار کرد: سعید مردوخی رئیس هیأت هندبال کردستان به عنوان مدیر فنی، ناصر سلیمی سرمربی و مهدی فراهانی و مجید مشایخی در جایگاه مربی تمرینات اردونشینان تیم ملی را زیر نظر دارند.

انتهای پیام/79004/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول