اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر زنجان خبر داد

ارسال 680 مقاله دانش‌آموزی به دبیرخانه همایش انرژی‌های نو در زنجان

دبیر علمی همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر زنجان گفت: 680 مقاله به دبیرخانه همایش انرژی‌های نو در زنجان ارسال شده است.

ارسال 680 مقاله دانش‌آموزی به دبیرخانه همایش انرژی‌های نو در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی عیوضی، ظهر امروز در مراسم همایش انرژی‌های نو و تجدیدپذیر اظهار کرد: فراخوان مقاله همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر زنجان برای شرکت دانش‌‌آموزان از اواخر بهمن‌ماه سال 94 در زنجان داده شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 680 مقاله از سوی دانش‌آموزان به دبیرخانه این همایش ارسال شده است، عنوان کرد: این همایش برای دانش‌آموزان مقاطع پنجم و ششم ابتدایی اجرایی شده است.

دبیر علمی همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر زنجان با اشاره به محورهای پنج‌گانه این همایش عنوان کرد: انرژی‌های خورشیدی، آبی و جزر و مدی، بادی، زیست توده یا بیومیس و انرژی زمین گرمایی از جمله محورهای این همایش است.

عیوضی با بیان اینکه همه شرکت‌کنندگان در این همایش دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان هستند، اضافه کرد: این همایش با هدف فرهنگ‌سازی بهینه‌سازی مصرف برق بین دانش‌آموزان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: آشنایی دانش‌آموزان با تدوین مقاله و حضور در جشنواره‌ها از جمله اهداف این همایش است.

دبیر علمی همایش بزرگ انرژی‌های نو و تجدیدپذیر زنجان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان نسل آینده کشور هستند، افزود: این همایش با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان برگزار کرده است.

عیوضی با بیان اینکه در این همایش از پنج دانش‌آموز برتر تجلیل می‌شود، عنوان کرد: 40 دانش‌آموز دیگر نیز به عنوان دانش‌آموزان برگزیده تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/73009/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول