اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شهرداری شیراز صورت گرفت

هزینه‌کرد 4 میلیارد تومانی برای ساخت مرکز جمع‌آوری آسیب‌دیدگان اجتماعی در شیراز

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز تاکنون 4 میلیارد تومان صرف ساخت مرکز جمع‌آوری آسیب‌دیدگان اجتماعی در دهکده سلامی این شهر هزینه کرده است.

هزینه‌کرد 4 میلیارد تومانی برای ساخت مرکز جمع‌آوری آسیب‌دیدگان اجتماعی در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلام‌مهدی حقدل عصر امروز در جشن دستاوردهای اجتماعی شهرداری شیراز در آستانه 15 اردیبهشت‌ماه «روز شیراز» اظهار داشت: شهرداری با این هزینه، مکانی خوب و زیبا برای نگهداری  آسیب‌دیدگان اجتماعی با حفظ کرامات انسانی آنان ساخته است.

وی بابیان اینکه عده‌ای می‌گفتند آسیب‌دیدگان از اعتیاد باید از شهر دور شوند، خاطرنشان کرد:  شورای شهر تصمیم گرفت کرامات انسانی آسیب‌دیدگان از اعتیاد را در نظر بگیرد و شرایطی فراهم کند تا آنان بتوانند آبرومندانه به آغوش گرم خانواده بازگردند و دست نوازش پرمهر خود را بر سر فرزندان خود بکشند.

وی ادامه داد: ابتدا یک کمپ آبرومند ایجاد و قرار شد مکانی برای نگهداری آسیب‌دیدگان از اعتیاد به مواد مخدر در کنار دهکده سلامی ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: قراردادی با بخش خصوصی بسته شد و هزینه‌های سنگینی را شهرداری تقبل کرد زیرا هر انسانی که به زندگی بازگردد دنیایی ارزش دارد.

وی یادآور شد: این سخن را نمی‌پذیریم آسیب‌دیدگان اعتیاد باید طرد شوند بلکه لازم است زمینه بازگشت آنان به آغوش خانواده فراهم آید.

حقدل خطاب به خانواده‌های آسیب‌دیدگان از اعتیاد گفت: ترک اعتیاد سخت است و اینان همت کردند و این همت را باید به دیگران منتقل کنند.

به گزارش فارس، در این جشن  که توسط اداره ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهرداری شیراز ترتیب یافت،111 نفر از آسیب‌دیدگان اعتیاد که بهبود یافته بودند، به آغوش خانواده خود بازگشتند.

انتهای پیام/2448/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول