اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تیم پزشکی ستاد فرماندهی منطقه انتظامی فارس صورت گرفت

معاینه رایگان عشایر کوچ‌رو در مرودشت

توسط تیم پزشکی ستاد فرماندهی منطقه انتظامی فارس، عشایر کوچ‌رو منطقه بنی‌یکه و تنگ‌بخورای گلمکان به‌صورت رایگان ویزیت و معاینه شدند.

معاینه رایگان عشایر کوچ‌رو در مرودشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، فرماندار این شهرستان عصر سه‌شنبه در حاشیه اجرای طرح ویزیت و معاینه بیماران عشایر کوچ‌رو منطقه بنی‌یکه و تنگ‌بخورای گلمکان مرودشت که به همت تیم پزشکی ستاد فرماندهی منطقه انتظامی فارس و همراهی و مساعدت منطقه انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اداره امور عشایر این شهرستان انجام شد با تقدیر از اقدام تیم پزشکی نیروی انتظامی این استان و شهرستان اظهار داشت: این عمل و اقدام نشان از اقتدار و همدلی و همراهی نیروی انتظامی با مردم است که ثابت کنند در کنار ایجاد امنیت، سلامتی مردم نیز برای آنان اهمیت دوچندان دارد.

ماشاءالله حیدرزاده خواستار استمرار و مداومت این‌گونه مأموریت‌ها از سوی نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی و خدمات‌رسان شد و بیان داشت: باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که شیوه خدمات‌رسانی به قشر عشایر و روستایی به‌صورت متوازن انجام شود چراکه عشایر به‌عنوان قشر مولد جامعه با توجه به شیوه زندگی از خدمات مناسب بی‌بهره‌اند.

فرمانده انتظامی مرودشت همچنین از جامعه عشایری به‌عنوان جامعه‌ای خوداتکا و خودبسنده با ساختار زندگی قبیله‌ای یاد کرد و افزود: عشایر ازجمله قشرهای برجسته جامعه محسوب می‌شوند که با برخورداری از زنان و مردان غیور و غیرتمند و به‌صورت نظام‌مند از بدو پیروزی انقلاب مدافع ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و نظام بوده و هستند.

دلاور القاصی مهر نقش عشایر را در تبیین حکومت‌های دینی برجسته خواند و بیان داشت: عشایر در طول تاریخ همواره پرچم‌دار و میدان‌دار ارزش‌ها و مرزداران فرهنگ و هویت دینی بوده‌اند.

وی با ابراز خرسندی از اقدام خداپسندانه تیم پزشکی ستاد فرماندهی انتظامی فارس به‌خاطر مداوای رایگان عشایر بابیان اینکه پلیس علاوه‌بر ایجاد نظم و امنیت سلامتی مردم را سرلوحه کار خود قرار داده، گفت: در این حرکت جهادی علاوه‌بر ویزیت و معاینه، داروهای موردنیاز به‌صورت رایگان به بیماران داده شد و بنا و تصمیم داریم این اقدام مستمر باشد.

انتهای پیام/2448/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول