اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول مؤسسه همیاری آیندگان مازندران خبر داد

برگزاری اجرای برنامه‌های تفریحی و آموزشی برای بیش از 500 کودک میاندورودی با نیازهای ویژه

مسؤول مؤسسه همیاری آیندگان مازندران گفت: برنامه‌های تفریحی و آموزشی برای بیش از 500 کودک با نیازهای ویژه و کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارگان‌ها و نهادهای خیریه از اهم برنامه‌های این نهاد است.

برگزاری اجرای برنامه‌های تفریحی و آموزشی برای بیش از 500 کودک میاندورودی با نیازهای ویژه

عباس بشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان میاندورود با اشاره به فعالیت‌های مجمع همیاری آیندگان مازندران، اظهار کرد: در مجمع همیاری با مشارکت فعال و داوطلبانه کاربرها، مبالغی به‌صورت ماهانه گردآوری می‌شود که هر کاربر در طول اجرای طرح بیش از مبلغی که پرداخت کند، جایزه ویژه دریافت می‌کند و از تسهیلات متنوع رفاهی نیز می‌تواند بهرمنده شود.

وی بیان کرد: این مجمع همیاری با استفاده از فرصت انباشت سرمایه‌های کم در امور فرهنگی در سطح وسیع سرمایه‌گذاری می‌کند که به‌عنوان مثال مشارکت در امور آموزشی، حفظ محیط زیست و بهداشت، حمایت از هنرمندان و فرهیختگان و ... از اهم برنامه‌های مورد نظر است.

مسئول موسسه همیاری آیندگان مازندران با اشاره به اهداف مجمع همیاری خاطرنشان کرد: ارتقای سطح فرهنگی و افزایش سطح آگاهی جامعه با شیوه‌های موثر، ترغیب افراد به مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی با ایجاد انگیزه‌های رفاهی و مالی، کمک به کشف و پرورش استعدادها و توانمندی‌های افراد و استفاده از آن برای ارتقای رشد جامعه است.

این مسئول به حمایت از تمام اقشار جامعه برای دسترسی به امکانات آموزشی فرهنگی و هنری تأکید کرد و ادامه داد: اشتغال‌زایی در مناطق روستایی و شهری و افزایش سطح آگاهی جامعه نسبت به الگوها و فعالیت‌های مخرب فرهنگی، ارائه طرح‌های جایگزین متناسب با فرهنگ کشور از دیگر اهداف مجمع همیاری آیندگان است.

بشیری برنامه‌های تفریحی و آموزشی برای بیش از 500 کودک با نیازهای ویژه را از دستاوردهای این نهاد دانست و افزود: کمک‌های نقدی و غیرنقدی به ارگان‌ها و نهادهای خیریه به ارزش 300 میلیون تومان، حمایت از نویسندگان و خرید هزاران جلد کتاب و اهدای رایگان، راه‌اندازی انجمن محیط زیست، انجمن کودک و هنر، راه‌اندازی بیش از 20 دفتر مجهز به تجهیزات اینترنتی در مناطق روستایی از دستاوردهای مجمع همیاری است.

وی با تأکید بر احداث کتابخانه و راه‌اندازی کتابخانه‌های کوچک در روستاها، یادآور شد: پوشش بیمه‌ای همه اعضا به‌صورت رایگان، مشارکت با فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای طرح‌های فرهنگی، حمایت از گروهای هنری ازجمله موسیقی، تئاتر و شعر، برپایی ده‌ها کارگاه آموزشی در قالب همایش فرهنگی به‌ همراه برنامه‌های متنوع، تهیه بانک اطلاعات شامل بیش از ده‌ها هزار سؤال فرهنگ عمومی در زمینه‌های مختلف مذهبی و علمی برای مقاطع مختلف تحصیلی، برپایی بیش از 300 دوره مسابقه فرهنگی آنلاین، اشتغال‌زایی برای 50 نفر از دیگر دستاوردهای این نهاد است.

مسئول مؤسسه همیاری آیندگان مازندران بیان کرد: هر کاربر پس از ثبت‌نام در مجمع همیاری در یکی از گروه‌های 500 کاربر قرار داده می‌شود و می‌تواند از تمام تسهیلاتی که برای آن گروه به‌مدت 180 ماه ارائه می‌شود، بهره‌مند شود.

این مسئول در پایان تسهیلات فرهنگی را شامل مسابقه آنلاین فرهنگی، همایش و بسته‌های فرهنگی و آموزشی عنوان کرد و گفت: تسهیلات رفاهی، نقدی و مضاعف از دیگر برنامه‌های مجمع همیاری آیندگان است.

به گزارش فارس، برگزاری مراسم افتتاح کانون و پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روستای ولوجا بخش گهرباران میاندورود با مشارکت مجمع همیاری آیندگان برگزار شد.

انتهای پیام/86037/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول