اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه دوم مقدماتی صورت می‌گیرد

رقابت 16 هندبالیست قم در مسابقات قهرمانی کشور

16 هندبالیست قم در ترکیب تیم پاسارگاد به نمایندگی از استان قم در رقابت‌های هندبال قهرمانی دختران کشور به مصاف حریفان خواهند رفت.

رقابت 16 هندبالیست قم در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یکی از باشگاه‌هایی که در چند سال اخیر در بخش دختران و بانوان حضور فعالی در چرخه پرورش بازیکن و شرکت در مسابقات قهرمانی و لیگ‌های رده‌های سنی گوناگون و دسته‌های مختلف هندبال بانوان ایران دارد، باشگاه هندبال پاسارگاد قم است.

این باشگاه تا سال 1389 یکی از مربیان با دانش و موفق هندبال قم زنده‌یاد زهرا هاشمی‌ را در راس کادر فنی و مدیریت خود داشت و هر ساله نماینده قم در مسابقات لیگ‌های باشگاه‌های کشور و پیکارهای قهرمانی هندبال دختران ایران در رده‌های سنی مختلف بود.

اما در دی‌ماه همان سال، زنده‌یاد زهرا هاشمی که یکی از مسافرین پرواز تهران – ارومیه بود به دلیل سانحه سقوط هواپیما جان به جان آفرین تسلیم کرد و خانواده هندبال قم در سوگ از دست دادن یکی از موثرترین مهره‌ها و مربیان خود در بخش بانوان نشست.

با این حال باشگاه پاسارگاد فعالیت خود را هرگز متوقف نکرد و همچنان یکی از فعال‌ترین باشگاه‌ها در هندبال قم است و در کنار تیم دیگری به نام هدف‌پویان جوان بار سنگین هندبال بانوان قم در بخش دختران و بانوان رده‌های سنی گوناگون را به دوش می‌کشند.

در شرایطی که تیم هندبال بانوان هدف‌پویان جوان نماینده قم در لیگ برتر هندبال زنان ایران است و در رده‌های سنی گوناگون فعالیت می‌کند و البته از امسال فعالیت‌های خود را در رشته هندبال ساحلی نیز آغاز کرده، تیم پاسارگاد نیز نماینده قم در مسابقات هندبال دختران قهرمانی کشور شده است.

این در حالی است که از سوی فدراسیون هندبال میزبانی دیدارهای منطقه دو هندبال رده سنی نونهالان دختر کشور به هیأت هندبال قم و تیم هندبال دختران پاسارگاد واگذار شده و این تیم با 16 بازیکن آماده و کادر فنی مجرب خود آماده مصاف با حریفان می‌شود.

البته قرار بود پیکارهای هندبال دختران رده سنی نونهالان کشور در منطقه روزهای شانزدهم تا هجدهم اردیبهشت‌ماه در قم برگزار شود، اما برگزاری این بازی‌ها با تغییر زمان مواجه شده است و تیم‌ها بعد از پایان امتحانات پایان سال تحصیلی بازیکنان خود وارد رقابت‌ با یکدیگر می‌شوند.

در شرایطی که هندبالیست‌های عضو تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها باید متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بالا باشند، تیم پاسارگاد قم با ترکیب زهره سلیمی، مریم واحدی، ستاره بیرامی، الهه رشیدی، معصومه ارجمند، زهرا غلام‌علی‌تبار، فائزه عزتی، مهدیه قنبری، عاطفه فرهمند، مطهره زارعی، فاطمه تلخابی، یگانه تلخابی، هانیه علی‌جانی، سمانه سیفی، بهاره الیاسی و نسترن فراهانی در این مسابقات به مصاف حریفان خود می‌رود.

دختران هندبالیست تیم پاسارگاد قم که در مرحله مقدماتی باید با رقبای خود از تهران، گیلان، قزوین و البرز به رقابت بپردازند تا یکی از دو تیم برتر این منطقه برای حضور در مرحله نهایی مسابقات هندبال دختران نونهال ایران لقب بگیرند در این مسابقات با سرمربیگری فریده فاتحی، مربیگری طاهره جهان‌بخش و سرپرست سهیلا مولایی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام/78002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول