اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

باید با تمام توان از حرم‌های مطهر در برابر گروه‌های تکفیری حفاظت کرد

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: بخشی از ظرفیت‌های جهان اسلام در سوریه متبلور است و باید با تمام توان از حرم‌های مطهر در برابر گروه‌های تکفیری حفاظت و ایستادگی و مقاومت کرد.

باید با تمام توان از حرم‌های مطهر در برابر گروه‌های تکفیری حفاظت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامحسین غیب‌پرور چهارشنبه‌شب در آئین یادواره شهدای حرم در سخنانی اظهار داشت: بد معرفی کردن اسلام یکی از سناریوهای جدید استکبار است که با پول عربستان و حمایت کشورهای مرتجع منطقه و توسط گروهک‌های تکفیری و سلفی داعش چهره اسلام را در دنیا زشت و نازیبا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه سوریه معرکه‌ای برای عرضه اندام عباد صالح خدا و خواستگاه خروج از فرش به عرش الهی و محل خوبی‌ها و تجلی تمام ارزش‌های والای انسانی است، افزود: مهم‌ترین صحنه انقلاب اسلامی در سوریه تشکیل امت واحده اسلامی است که تابع مرزهای جغرافیایی نیست و از تمام عاشقان و دلسوزان حرم‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به‌ویژه از کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق حضور دارند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: سوریه دارای دو قطب زشت و زیبا است و صحنه نازیبای آن به‌نام پیامبر اسلام (ص) بر روی مردم شمشیر کشیده و با پرچمی که نام مبارک رسول خدا روی آن نوشته‌شده مردم را با فجیع‌ترین شکل سربریده و حتی به پیران و دختران و پسران سه و یا چهار ساله نیز رحم نمی‌کنند.

غیب‌پرور تصریح کرد: شهیدان جاوید در مقدم‌ترین خط دفاع انقلاب اسلامی حاضر شده و دیدیم که 20 دقیقه بعد از سال ‌تحویل عبدالله اسکندری که از جوانی کمر همت برای دفاع از اسلام بسته بود برای دفاع از حرم جان خود را از دست می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه بعضی‌ها تعمدی حرف نازیبا و زشتی را بر زبان می‌آورند که مدافعان حرم می‌روند و با دلار برمی‌گردند، گفت: سوریه صحنه عشق‌بازی انسان‌های سربدار، مؤمن و ذخایر بزرگی برای عالم اسلام هستند و نیز شهید 20 ساله به‌نام محمدرضا دهقان که برای دفاع از اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به سوریه می‌رود اوج صحنه‌های زیبا است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: گاهی اوقات شنیده می‌شود که اسلام نیازی به انقلابی بودن ندارد و این حرف از زبان کسی بیان می‌شود و علامت سؤال برای بنده ایجاد می‌شود که یا می‌دانند چه می‌گویند که خدا به فریادشان برسد و اگر نمی‌دانند جز جاهلان هستند که خدا آنان را هدایت و راهنمایی کند.

غیب‌پرور بیان داشت: بقا انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای است که اگر آن را از جوانان بگیرند بی‌روح و بی‌تحرک همانند آن اسلامی که در عربستان است که آمریکا آن را می‌خواهد می‌شود.

وی اضافه کرد: بعضی از حرف‌ها برای ژست سیاسی است و در این راستا محافل علمی، دانشگاهی و حوزوی باید جواب دهند و سکوت در برابر این‌گونه حرف‌های زشت موجب خسران است.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان داشت: می‌گویند که زبان خارجه را باید فراگرفت، زبان بیگانه درصورتی‌ کاربرد دارد که ابتدا فرهنگ غنی اسلامی را به نوجوانان و جوانان آموزش داد سپس به زبان‌های دیگر روی آورد.

انتهای پیام/2448/ر30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول