اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان بابلسر:

شوراهای بابلسر مشکلات شهر و روستا را با مشارکت مردم رفع کنند

رئیس شورای شهرستان بابلسر گفت: شوراهای بابلسر مشکلات شهر و روستا را با کمک و مشارکت مردم رفع کنند.

شوراهای بابلسر مشکلات شهر و روستا را با مشارکت مردم رفع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رضا رستگار صبح امروز در همایش بزرگداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا در هتل بانک ملی این شهرستان با تبریک به ‌مناسبت فرا رسیدن مبعث رسول اکرم‌(ص) با اشاره به اقدامات دولت برای رفع مشکلات و مسائل شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: افتخار ما در این شهرستان قانونگرایی و پیش بردن امور با مشارکت مردم، عقل و خرد جمعی است.

وی با بیان اینکه شوراها مشکلات شهر و روستا را با کمک و مشارکت مردم حل کنند، افزود: اعضای شوراهای شهر و روستا به ‎عنوان حلقه‎های وصل دولت و مردم می‌توانند نقش تأثیرگذاری برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

رئیس شورای شهرستان بابلسر با تأکید بر اینکه شوراها با جلب اعتماد مردم و رسیدگی به خواسته‌های به حق آنها برای تحقق رشد و توسعه جایگاه خود بکوشند، اضافه کرد: امید است بتوانیم آنچه را که شوراها در قانون اساسی و در اصول مختلف بر آن تأکید دارند به ‌طور واقعی در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و دیگر حوزه‌ها محقق کنیم.

رستگار در پایان با اشاره به نقش مهم شوراها در توسعه و آبادانی این شهرستان گفت: مسئولان برای آشنایی بیشتر با مشکلات و چالش‌های موجود در شهر و روستا می‌توانند از وجود شوراها استفاده کنند.

به گزارش فارس، در پایان این همایش از شوراهای نمونه شهر و روستا در بابلسر تقدیر شد.

انتهای پیام/86010/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول