اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز فوتسال امیدهای کشور

گذر ماهان‌تندیس قم به شهرداری رشت افتاد/ رشتی‌ها از قم مجوز صعود می‌خواهند

فوتسالیست‌های تیم امید ماهان‌تندیس قم امروز در آخرین بازی خود از مرحله مقدماتی لیگ برتر باشگاه‌های کشور برابر تیم شهرداری رشت به میدان می‌روند.

گذر ماهان‌تندیس قم به شهرداری رشت افتاد/ رشتی‌ها از قم مجوز صعود می‌خواهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم‌، در هفت دوره از ادوار قبلی مسابقات فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های برتر کشور، نمایندگان قم موفق به کسب مجوز حضور در جمع چهار تیم برتر شده‌اند، اما امسال دومین دوره‌ای است که نماینده فوتسال قم نمی‌تواند مجوز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.

در گروه نخست مقدماتی هفت تیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و دیدارهای گروه دوم نیز با حضور 6 تیم به انجام می‌رسد، در حالی که نماینده فوتسال استان قم در بازی‌های گروه دوم با پنج رقیب دیگر رقابت می‌کند و با نتایج ضعیف خود امید صعود را از دست داد.

در این گروه تیم فوتسال امید ماهان‌تندیس قم با مقاومت قرچک، فرش‌آراء مشهد، شهرداری رشت، طاها تنکابن و پرسپولیس خوزستان به رقابت می‌پردازد، در حالی که بعد از انجام بازی‌‌های نیم‌فصل نخست در فروردین‌ماه، اکنون بازی‌های دور برگشت به انجام می‌رسد.

تیم فوتسال امید ماهان‌تندیس قم در نیم‌فصل نخست بازی‌ها مقابل حریفان خود در چهار بازی تن به شکست داد و تنها در یک بازی طعم پیروزی را چشید تا از 15 امتیازی که می‌توانست از مصاف با حریفان به دست بیاورد، تنها صاحب سه امتیاز شده و بین 6 تیم گروه دوم در مکان پنجم قرار بگیرد.

با توجه به نتایجی که در سایر دیدارهای این گروه در چهار روز سپری‌شده به دست‌ آمده است و ضعف مفرط تیم فوتسال امید ماهان‌تندیس قم برابر حریفان، این تیم دیگر شانسی برای بالا رفتن از گروه دوم مقدماتی لیگ دسته برتر فوتسال امید باشگاه‌های برتر ایران ندارد.

ماهان‌تندیس قم از 9 مسابقه خود تنها هفت امتیاز کسب کرده و تیمی که یکی از تیم‌های قهرمان ادوار قبل مسابقات فوتسال رده سنی امید باشگاه‌های کشور شناخته می‌شود، در بازی‌ آینده خود که آخرین دیدار برابر تیم شهرداری رشت است یک دیدار تشریفاتی پیش‌رو دارد.

شاگردان علی شریفی عصر هفدهمین روز اردیبهشت ماه در پنجمین و آخرین مسابقه خود از دور برگشت مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال امید ایران برابر تیم فوتسال شهرداری رشت به میدان می‌روند، تیمی که سخت در تعقیب تیم‌های بالانشین جدول یعنی مقاومت قرچک و فرش‌آراء مشهد است و در دیدار امروز برابر تیم فوتسال امید ماهان‌تندیس قم سخت به دنبال کسب سه امتیاز است تا در صورت توقف احتمالی یکی از نمایندگان قرچک و مشهد به مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور صعود کند.

در روز پایانی بازی‌های این گروه تیم فوتسال امید ماهان‌تندیس قم به مصاف تیم شهرداری رشت می‌رود در حالی که این بازی برای نماینده قم جنبه تشریفاتی دارد و برای رقیب حیثیتی است، اما حساس‌ترین بازی‌ بین مقاومت قرچک و فرش‌آراء مشهد به انجام می‌رسد که نتیجه نهایی این بازی در تعیین دو تیم صعود کننده از بین سه تیم بالای جدول اهمیت بسیار زیادی دارد.

ماهان‌تندیس قم در نیم‌فصل نخست لیگ 1395 فوتسال امید باشگاه‌های برتر کشور برابر تیم شهرداری رشت با نتیجه پرگل 6 بر چهار مغلوب شده است و اکنون با کسب هفت امتیاز از 9 مسابقه در مکان پنجم گروه دوم جای دارد اما رشتی‌ها با کسب 19 امتیاز از همین تعداد بازی یکی از شانس‌های صعود از این گروه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول