اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی:

خراسان رضوی رتبه نخست کشوری در ثبت و راه‌اندازی اتحادیه را کسب کرد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تا پایان سال گذشته هزار و 158 اتحادیه در کشور به ثبت رسید که خراسان رضوی با راه‌اندازی 75 اتحادیه رتبه اول کشور را به خودش اختصاص داده است.

خراسان رضوی رتبه نخست کشوری در ثبت و راه‌اندازی اتحادیه را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی احمدی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌ نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: مؤلفه‌های تولید، فرهنگ کار و تعاون را باید در تحقق اقتصاد مورد توجه قرار داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: تا پایان سال گذشته هزار و 158 اتحادیه در کشور به ثبت رسید که خراسان رضوی با راه‌اندازی 75 اتحادیه رتبه اول کشور را به خودش اختصاص داده است.

وی بیان کرد: در سال 94 به تعداد 10 هزار شکایت رسیدگی شد که از این تعداد 23 هزار مورد منجر به صدور آرای سازشی شده است.

علی احمدی با اشاره به اینکه طرح ممتاز مکانیزه شدن امور مرتبط با بیمه بیکاری از دیگر اقدامات انجام شده در اداره کار و رفاه اجتماعی بود، خاطرنشان کرد: افزایش نه درصدی تشکل‌های کارفرمایی استان و کسب رتبه اول در این حوزه در کنار تشکیل هزار و 112 تشکل از دیگر فعالیت‌های ما بوده است.

وی تصریح کرد: در حوزه امور فرهنگی و ورزشی فعالیت‌های برجسته‌ای در سال 94 انجام شده که به 84 مسابقه انتخابی، شهرستانی و کشوری می‌توان اشاره کرد، در نتیجه اعزام 23 تیم کارگری به مسابقات قهرمانی کشوری از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه در هفته کار و کارگر سال جاری به صورت شاخص بزرگداشت شهدای کارگر استان را برگزار کردیم، یادآور شد: تکمیل پروژه‌های عمرانی ویژه کارگران در سطح استان از نمونه اقدامات صورت گرفته برای کارگران بود که انجام شد.

احمدی عنوان کرد: در سال 94 تعداد 84 پرونده در دیوان اداری مورد تأیید قرار گرفت که طی آن 80 درصد آرای صادره در مراجع حل اختلاف تأیید شده است.

وی ادامه داد: آموزش اعضای مراجع حل اختلاف برای اولین بار در سطح استان یکی از موفقیت‌های شاخص این اداره است که انجام شد، همچنین در بحث حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری در سال 94 با افزایش 15 درصدی اشتغال مجدد نسبت به سال 93 و افزایش 24 درصدی ضریب پوشش بیمه بیکاری مواجه بودیم که این مهم از سیاست‌های حمایتی دولت از بیکار شدگان غیر اداری در استان خراسان رضوی بود.

انتهای پیام/3268/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول