اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر سینما و تلویزیون:

سینمای ایران به یک آژانس ملکی تبدیل شده است

یک بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه امروزه تلویزیون و سینما وارد یک حرکت دورانی شده، گفت: سینمای ایران به یک آژانس ملکی تبدیل شده است.

سینمای ایران به یک آژانس ملکی تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، علی اوسیوند بعد از ظهر امروز در حاشیه ششمین جشنواره ملی بهار نارنج بابل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سینمای ایران به یک آژانس ملکی تبدیل شده است، اظهار کرد: ورود افراد غیر آموزش‌دیده به عرصه بازیگری با پرداخت هزینه‌های زیاد، علم و تجربه سینماگران باتجربه را زیر سئوال می‌برد.

وی با اعلام اینکه سینما، امروز فراتر از رسانه‌های سنتی مانند کتاب، می‌تواند زمینه‌ی شناخت و معرفت را در حوزه‌های مختلف برای مخاطب فراهم کند، تصریح کرد: بعد از 37 سال فعالیت اعلام می‌کنم امروزه تلویزیون و سینما وارد یک حرکت دورانی شده است.

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه سینما عالم حیرت است اما امروز این عالم حیرت از سینما گرفته و خنثی شده است، تصریح کرد: حال سینمای ایران امروز اورژانسی بوده و نیاز به شوک دارد.

اوسیوند با اشاره به اینکه در حال حاضر بازیگر فیلم شهر اردیبهشت به کارگردانی مهرداد فلاحتگر هستم، گفت: این فیلم معرف ظرفیت‌های مختلف بابل و به‌عنوان پایتخت شهر بهار نارنج است.

*اجرای طرح جشنواره ملی بهار نارنج در روستاهای بابل

بخشدار مرکزی بابل نیز در ادامه گفت: طرح جشنواره ملی بهار نارنج در روستاهای این شهرستان اجرایی شود.

محمد حاجی‌اسماعیلی با اشاره به اینکه در این جشنواره ظرفیت‌های بابل به شکل برند ملی معرفی می‌شود، اظهار کرد: استفاده از نعمت بهار نارنج می‌تواند زمینه کارآفرینی و اشتغال را در جامعه فراهم کند و حتی با مدیریت درست می‌توان صادرکننده مشتقات بهار نارنج از بابل هم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر بابل در توسعه شهر نقش ارزنده‌ای دارد، تصریح کرد: با توجه به بافت مذهبی شهر بابل انتظار داریم ساخت‌وسازها در حاشیه شهر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حاجی‌اسماعیلی در پایان گفت: در صورتی که جشنواره بهار نارنج در روستاها برگزار شود آماده همکاری با آنها هستیم.

انتهای پیام/86009/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول