اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اخبار فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان

برگزاری اردوی تیم ملی جودو و دیدار اعضای تیم ملی والیبال و مسئولان کاراته و بولینگ با داوری

چهارمین اردوی تیم ملی جودو ناشنوایان برای حضور در مسابقات جهانی 2016 ترکیه، در تهران برگزار می‌شود.

برگزاری اردوی تیم ملی جودو و دیدار اعضای تیم ملی والیبال و مسئولان کاراته و بولینگ با داوری

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان، چهارمین اردوی تیم ملی جودو از جمعه 7 خرداد ماه تا 20 خرداد ماه در کمپ تیم‌های ملی این فدراسیون برگزار خواهد شد.

علیرضا ساعتیان و محمد آسیابی (تهران)، مسعود سفیدی و علی سلحشور (خراسان رضوی)، مهرداد بداغی و علی دهقان (خراسان شمالی)، فرید عساکره، هانی عساکره و علی قنبری (خوزستان)، مهرداد صیدی، مسعود رستگار و احسان زارع (کرمانشاه) و حسین اله کریمی (مرکزی) ورزشکارانی هستند که در این اردو حضور دارند.

دعوت شدگان به اردو تمریناتشان را زیر نظر کادر فنی این تیم محمد منصوری (سرمربی)، محمدرضا لوئی مقدم و مصطفی نمکیان (مربیان) پیگیری می‌کنند.

* دیدار مسئولین انجمن‌های کاراته و بولینگ با سرپرست فدراسیون

شاپور قربانی رئیس انجمن بولینگ و حسین نگینی دبیر انجمن کاراته ناشنوایان با داوری سرپرست فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که ظهر امروز (دوشنبه 3 خردادماه) در محل فدراسیون برگزار شد، شاپور قربانی رئیس انجمن بولینگ از برگزاری مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان و اردوهای انتخابی تیم‌های ملی مردان و زنان برای حضور در المپیک 2017 ترکیه خبر داد.

حسین نگینی دبیر انجمن کاراته نیز برنامه اردوهای تیم‌های ملی کاراته مردان و زنان برای حضور قدرتمند در المپیک 2017 ترکیه را برای افشین داوری سرپرست فدراسیون تشریح کرد.

* دیدار اعضای تیم ملی والیبال ناشنوایان با داوری

اعضای تیم ملی والیبال ناشنوایان صبح امروز با افشین داوری سرپرست فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که صبح امروز (دوشنبه 3 خرداد) در دفتر سرپرست فدراسیون برگزار شد، افشین داوری ضمن خوش آمد به اعضای تیم ملی، در مورد اعزام به مسابقات جهانی گفت: صحبت‌هایی با داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در مورد حمایت از تیم ملی والیبال ناشنوایان و برگزاری اردوهای با کیفیت انجام دادیم که او با توجه به کمبود وقت در مقطع کنونی، قول همکاری مساعد در آینده را به ما دادند.

وی در ادامه اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که میانگین سنی تیم ملی والیبال بالا است و باید حتما به موضوع استعدادیابی و شناسایی نیروهای مستعد در رشته والیبال توجه بیشتر کنیم.

داوری همچنین از بازی‌های تدارکاتی در آینده خبر داد.

اعضای تیم ملی والیبال ناشنوایان نیز ضمن تشکر از زحمات مسئولین فدراسیون، خواستار حمایت و توجه بیشتر مسئولین از تیم ملی والیبال ناشنوایان شدند.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول