اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد

انجام رایگان تست غربالگری دیابت در نمایشگاه توانمندی‌های علوم پزشکی مشهد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های این دانشگاه و انجام تست غربالگری دیابت و معاینات دندانپزشکی به صورت رایگان در این نمایشگاه خبر داد.

انجام رایگان تست غربالگری دیابت در نمایشگاه توانمندی‌های علوم پزشکی مشهد

علی عمادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: نمایشگاه دستاوردها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت هفته روابط عمومی در محل ستاد مرکزی دانشگاه و با هدف نمایش توانمندی‌ها و همسویی تمامی معاونت‌های دانشگاه در خدمات به همکاران و مردم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه خدمات و توانمندی‌های دو سال گذشته در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: در این نمایشگاه بحث‌های علمی تحقیقاتی که در دانشگاه انجام شده و موفقیت‌هایی که دانشگاه در این زمینه کسب کرده است را ارائه کردیم و در کنار آن آثار هنری دانشجویان، اساتید و کارکنان را به نمایش گذاشتیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی محورهای اصلی این نمایشگاه را در چارچوب برنامه تحول نظام سلامت دانست و افزود: دستاوردها و خدماتی که در راستای برنامه تحول نظام سلامت بوده محور برگزاری نمایشگاه است، یعنی برنامه‌هایی که در زمینه درمان، بیمارستان‌ها حوزه بهداشت، حاشیه شهر و آموزش انجام شده است.

عمادزاده از غربالگری دیابت و معاینات دندانپزشکی رایگان در این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال به نام دیابت نام‌گذاری شده است و به همین علت غربالگری بیماری دیابت به صورت رایگان در غرفه طب سنتی انجام و نتیجه در همان زمان اعلام می‌شود و در کنار آن معاینات دندانپزشکی به صورت رایگان برای عموم مردم انجام می‌شود.

نمایشگاه دستاوردها و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی مشهد با فضایی بالغ بر 700 متر در 30 غرفه از 3 خرداد به مدت سه روز در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود. ورود برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

غرفه‌های اختراعات، افتخارات، پیوند اعضا، تحول اداری، دانشکده‌ها، طب سنتی و غربالگری دیابت، سمعی و بصری، سامانه‌ها، شبکه‌های بهداشت و درمان، تحول نظام سلامت، آثار هنری، معاونت‌ها و بیمارستان‌های مشهد در این نمایشگاه غرفه دارند.

انتهای پیام/3268/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول