اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری:

4 وقف جدید در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری چهار وقف جدید در این استان ثبت شده است.

4 وقف جدید در چهارمحال و بختیاری ثبت شد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: در سال جاری چهار وقف جدید در چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در دین مبین اسلام به امر وقف توجه ویژه‌ای شده چراکه وقف ثواب اخروی و معنوی فراوانی برای مومنان به همراه دارد.

وی بیان داشت: وقف‌های ثبت شده در سال جاری در راستای تامین احتیاجات نیازمندان، جهیزیه و کمک به ازدواج جوانان نیازمند بوده است.

حجت‌الاسلام عزیزی از وقف یک زمین زارعی به وسعت یک هزار مترمربع در شهرستان لردگان خبر داد و تصریح کرد: این وقف همزمان با نیمه شعبان ولادت با سعادت صاحب‌الزمان(عج) توسط یک شهروند لردگانی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این زمین زارعی دارای ارزش 100 میلیون ریال است که درآمد حاصل از آن در راستای تامین جهیزیه و ازدواج جوانان نیازمند هزینه خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ترویج فرهنگ وقف در جامعه ضرورت دارد و باید با توسعه فرهنگ وقف در جامعه از نیازمندان حمایت شود و زمینه اشتغال، ازدواج و تحصیل جوانان نیازمند فراهم شود.

انتهای پیام/68014/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول