اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور تاکید کرد

لزوم جلوگیری از بزرگنمایی خدمات به ایثارگران

مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: بزرگنمایی خدمات به ایثارگران و کوتاهی در ارائه آمار خدمات صورت گرفته توسط مسئولان باید اصلاح شود.

لزوم جلوگیری از بزرگنمایی خدمات به ایثارگران

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا یاوند عباسی پیش از ظهر امروز در همایش هم‌اندیشی مسئولان هماهنگی امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان اظهار کرد: باید خدماتی که قرار است به جامعه ایثارگری در ادارات مختلف ارائه شود را نهادینه کرد.

وی افزود: کارگروه‌های امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در استان‌های مختلف کشور باید در جهت هم‌افزایی و همفکری بیشتر جلسات متعددی را برگزار کنند تا اقدامات درخور شان حوزه ایثارگران در ادارات و تمام دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.

مشاور وزیر و مسؤول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: استان اصفهان نقش برجسته‌ای در دوران دفاع مقدس داشته که غیرقابل کتمان و نقشی طلایی است، چهره‌های شهدای اصفهان یادآور خیزش جوانان و نوجوانان عرصه ایثار، مقاومت و شهادت است.

وی با بیان اینکه 31 درصد از پرسنل استانداری اصفهان را جامعه ایثارگران تشکیل می‌دهد، ادامه داد: باید از وجود خانواده و فرزندان شهدا و ایثارگران در فضای خدمت‌رسانی در همه ادارات و دستگاه‌ها استفاده کرد، چراکه این فرزندان آینده‌سازان کشور هستند.

یاوند عباسی با اشاره به مصوبات مجلس نهم شورای اسلامی در راستای حمایت از جامعه ایثارگری کشور اذعان داشت: این مجلس نقش بسزایی در برطرف کردن ابهامات و بخشی از مواردی که مانع ایجاد تحقق حقوق ایثارگران می‌شد داشت که باید از زحمات این نمایندگان تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: در شرایط منطقه‌ای امروز، کشور ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است البته نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری همچنان تمام قد در مقابل دشمنان منطقه ایستاده و از مقاومت مردم مظلوم جهان دفاع می‌کند که استمرار آن بسته به میزان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مشاور وزیر و مسؤول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید شرایطی فراهم شود تا آنچه که شهدا و ایثارگران به دنبال آن بوده‌اند بازگو شود، طبق آمارهای موجود به طور متوسط در هر وصیت‌نامه‌ای از شهدا 3 تا 4 بار نام مبارک سیدالشهدا(ع) آورده شده که نشان‌ می‌دهد زنده نگه داشتن نام شهدای جمهوری اسلامی در حقیقت زنده نگه‌داشتن امام جسین(ع) و فرهنگ عاشوراست.

وی تاکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یعنی خط بطلان کشیدن بر روی اختلاس‌ها و فسادهای اقتصادی، متاسفانه در قوانین و مقررات آسیبی وجود دارد و این آسیب عبارت است از بزرگنمایی خدمات به ایثارگران و کوتاهی در ارائه آمار خدمات توسط مسئولان در جامعه که باید آن را اصلاح کرد؛ امیدوارم استان اصفهان همچون گذشته همواره در تولید فرهنگ ایثار و شهادت بدرخشد.

انتهای پیام/63056/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول