اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

همسر و مربی ملی‌پوش پرتاب وزنه بانوان در گفت‌وگو با فارس:

با شرایطی که فراهم کردند رجبی در ریو فقط یک شرکت کننده صرف خواهد بود

همسر و مربی ملی‌پوش المپیکی دو و میدانی گفت: با شرایطی که فراهم کردند رجبی در ریو تنها یک شرکت کننده صرف خواهد بود.

با شرایطی که فراهم کردند رجبی در ریو فقط یک شرکت کننده صرف خواهد بود

پیمان رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط لیلا رجبی برای حضور در المپیک 2016 ریو اظهار داشت: او تمرینات همیشگی خود را انجام می‌دهد و با مسائل دیگر کاری ندارد. اردویمان در تهران است و به محض اینکه مسابقات در بلاروس آغاز شود عازم آنجا خواهیم بود. 4، 5 مسابقه پیش‌بینی کردیم که پیش از المپیک خانم رجبی در آن حاضر خواهد شد.

وی در مورد اینکه رجبی مدتی است از مسابقات و اردوی خارجی دور است، گفت: چند ماه پیش باید می‌رفتیم که نرفتیم الان دیگر دیر شده است. پس از اینکه کسی به صحبت‌هایمان گوش نکرد لیلا رجبی هم تصمیم گرفت فقط تمرین کند و یک شرکت‌کننده صرف در المپیک باشد چون آن زمان که مهم بود را از دست دادیم. الان دیگر فایده‌ای ندارد.

همسر و مربی ملی‌پوش پرتاب وزنه بانوان ایران گفت: رجبی وقتی دید تلاش‌هایش هیچ فایده‌ای ندارد و هر چه پرتاب می‌کند به در بسته می‌خورد دیگر به شرایط موجود عادت کرده و نمی‌خواهد برای حضور در مسابقه اردو  التماس کسی را بکند. با همین شرایط پیش می‌رود و هر نتیجه‌ای هم کسب شود مهم نیست چون کسانی که باید شرایط را فراهم می‌کردند، نکردند.

وی گفت: با این امکاناتی که ما داریم نمی‌توانیم با قهرمان المپیک مبارزه کنیم آنها برای هر لحظه خود برنامه دارند. چطور باید توقع داشته باشیم وقتی اردو و مسابقه‌ای در نظر نمی‌گیرند برویم و در المپیک نتیجه بگیریم. در دو و میدانی همه چیز روی دوش ورزشکار است.

پیمان رجبی با اشاره به اعتراض‌های ملی‌پوشان گفت: چند ماه پیش ما اعتراض‌ها و گلایه‌های خود را کردیم اما هیچ کس آن زمان واکنشی نشان نداد اما حالا وقتی می‌بینند شرایط خوب نیست همه ملی‌پوشان لب به انتقاد گشوده‌اند. در حال حاضر اگر بهترین اردوی جهان را هم در نظر بگیرند فایده‌ای ندارد چون زمان اصلی را از دست داده‌ایم.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول