اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی

باشگاه ورزشی ایرانیان در دماوند افتتاح شد

باشگاه ورزشی ایرانیان با حضور رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و شماری از مسؤولان استانی و شهرستانی دماوند افتتاح شد.

باشگاه ورزشی ایرانیان در دماوند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز مراسم افتتاح باشگاه ایرانیان شهرستان دماوند با حضور شماری از مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، قائم‌مقام صندوق حمایت از ورزشکاران، رئیس هیأت پرورش اندام و پاورلیفتینگ استان تهران، مشاور امور ورزش فرماندار شهرستان دماوند، رئیس ورزش و جوانان و حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند، رؤسای هیأت‌های ورزشی شهرستان دماوند، اعضای شورای اسلامی شهر دماوند و شمار دیگری از مسؤولان و ورزشکاران حضور داشتند.

باشگاه ورزشی ایرانیان در راستای توجه به توسعه فضاهای ورزشی و ارتقای سلامت جامعه در شهرستان دماوند افتتاح شده است.

مدیر این باشگاه ورزشی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به اینکه سوابقی در باشگاه‌های پرورش اندام استان تهران داشته است، اظهار کرد: باشگاه ورزشی ایرانیان با اعتباری بالغ‌بر 300 میلیون تومان احداث و افتتاح شد.

میثم کاظمی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم مجموعه ورزشی خوبی را راه‌اندازی کنیم و با توجه به پیگیری‌ها از طریق مسؤولان استانی، مراحل احداث این باشگاه به‌خوبی پیش رفت.

وی با اشاره به فعالیت‌های ورزشی این باشگاه تصریح کرد: این باشگاه در شاخه‌های مختلف بدن‌سازی، آمادگی جسمانی ویژه آقایان و بانوان و ... فعالیت‌های خود را اجرایی می‌کند.

مدیر باشگاه ورزشی ایرانیان بیان کرد: این باشگاه ظرفیت پذیرش 350 نفر ورزشکار را دارد و ورزشکاران می‌توانند در شرایط مطلوبی به فعالیت ورزشی بپردازند.

وی یادآور شد: هدف اصلی افتتاح باشگاه ایرانیان این است که مجموعه ورزشی خوبی شکل گیرد تا به فضای ورزشی شهرستان دماوند کمک کند و شاهد حضور ورزشکاران در فضاهای ورزشی متناسب و مطلوب باشیم.

 

انتهای پیام/67015/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول