اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان:

اعتبارات در بخش جوانان به سمن‌های جوانان داده می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان گفت: در بخش جوانان با توجه به اینکه کارها از طریق سمن‌های جوانان انجام می‌شود، به این بخش داده شده است.

اعتبارات در بخش جوانان به سمن‌های جوانان داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد شیرود میرزایی امشب در حاشیه افتتاح نمایشگاه «جوان، خانواده و ازدواج آسان» در فرهنگ امام زنجان، اظهار کرد: اقدامات خوبی در بخش جوانان در سطح شهرستان زنجان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری نمایشگاه «جوان، خانواده و ازدواج آسان» اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان نیز در ستاد ساماندهی جوانان شهرستان زنجان اقداماتی را انجام داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان با بیان اینکه این اقدامات با هماهنگی مجید فرخی رئیس ستاد ساماندهی جوانان و فرماندار زنجان انجام شده است، گفت: نخستین برنامه ما نیز بعد از این نمایشگاه، مثلث جوان، خانواده و ازدواج آسان است.

شیرود میرزایی ابراز کرد: باید در زمینه جوان، خانواده و ازدواج آسان فرهنگ‌سازی صورت بگیرد تا هم تعداد ازدواج افزایش پیدا کند و هم از طلاق جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه طلاق در بین نسل جوان ایرانی افزایش پیدا کرده است، بیان کرد: برنامه‌ها و جشنواره‌های خوبی در سطح روستاهای شهرستان زنجان برگزار شده است که در سه منطقه زنجانرود، بخش مرکزی زنجان و قره پشتلو برای شادابی هرچه بیشتر جوانان روستایی برگزار شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان افزود: جشن میلاد امام زمان(عج) در چند روستای زنجان برگزار شده و چند جشن و برنامه دیگر نیز در چند روز آینده در شهرهای تابعه زنجان برگزار خواهد شد.

شیرود میرزایی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های بخش جوان در شهرستان زنجان ادامه دارد، گفت: ما در این بخش کوتاهی نکردیم و سعی در مدیریت هزینه با توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی داریم.

وی افزود: شهرستان زنجان در حدود 520 هزار نفر جمعیت دارد که اعتبارات تخصیص یافته به اداره کل ورزش و جوانان در بخش جوانان و سمن‌ها هزینه می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان با اشاره به این بودجه ورزش از بخش جوانان بیشتر است، در پایان خاطرنشان کرد: کل بودجه ورزش 7 میلیارد تومان برای همه کشور است که در بخش جوانان با توجه به اینکه کارها از طریق سمن‌های جوان انجام می‌شود، به این بخش داده شده است.

انتهای پیام/2308/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول