اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل مطرح کرد

آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای میزبانی از مسافران تابستانی اردبیل

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان استان اردبیل در قالب ستاد خدمات سفر آمادگی میزبانی و ارائه خدمات به مسافران تابستانی را دارند.

آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای میزبانی از مسافران تابستانی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی آذرنژاد پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در قالب ستاد ساماندهی خدمات سفر ساماندهی شده‌اند و تمامی این دستگاه‌ها آمادگی مطلوب و کاملی برای میزبانی از مسافران تابستانی دارند که امیدواریم امسال نیز مانند سال‌ گذشته خدمات‌رسانی مطلوب و بدون نقص باشد.

وی گفت: در تابستان سال 93 که استان اردبیل با ورود مسافران بی‌شمار به این استان مواجه شده بود برخی نارسایی‌ها در رابطه با ارائه خدمات به مسافران پیش آمد که خوشبختانه با تمهیدات انجام شده و برطرف کردن نواقص سال گذشته ارائه خدمات در تمامی زمینه‌ها به مسافران بهبود یافت.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: امسال بر اساس آمارها با افزایش تعداد مسافران هوایی و زمینی به استان اردبیل مواجه هستیم و شهرستان‌های نیر، سرعین، اردبیل و مشگین‌شهر بیشتر مورد هدف مسافران و گردشگران تابستانی هستند، امیدواریم فرمانداران این شهرستان‌ها در قالب ستاد خدمات سفر برنامه‌ریزی مناسبی برای مسافران تابستانی داشته باشند.

آذرنژاد تصریح کرد:  این موضوع که بسیاری از مسافران تابستانی از چادر برای اسکان در شب استفاده می‌کنند مطلوب به نظر نمی‌رسد و ما باید برنامه‌ای داشته باشیم و ظرفیت هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل را مورد ارزیابی قرار دهیم تا این مسافران بتوانند اسکان مناسبی داشته باشد.

این مسؤول در رابطه با اهمیت معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی و تفریحی استان اردبیل برای مسافران بیان کرد: صدا و سیما و رسانه‌ها نقش با اهمیتی در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل دارند و انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی که در امر سفر فعال هستند با همکاری صدا و سیما برنامه‌های مشارکتی در راستای معرفی و تهیه گزارش مناطق گردشگری استان اردبیل داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: تمامی تمهیدات برای میزبانی شایسته از مسافران تابستانی اندیشیده شده و امیدواریم که اسکان و پذیرش مسافران در استان اردبیل در ایام تعطیلات تابستان بدون هیچ مشکلی انجام شود.

انتهای پیام/62011/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول