اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تأکید کرد

ارائه آموزش‌ها به دانش‌آموزان در استفاده از فضاهای مجازی

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر ارائه آموزش‌ها به دانش‌آموزان برای استفاده از فضاهای مجازی تأکید کرد.

ارائه آموزش‌ها به دانش‌آموزان در استفاده از فضاهای مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رضا گل‌محمدی ظهر امروز در نخستین همایش آموزشی راهنمایان سواد رسانه‌ای اظهار داشت: با توجه به گستردگی فضاهای مجازی و همچنین استفاده نوجوانان از این فضاها لذا باید آموزش و کنترل دقیقی بر آن اعمال شود.

وی ادامه داد: نقش خانواده و والدین در این میان بسیار حساس است و باید اقدامات و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و آموزشی در این برهه فراموش نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: برخی از این فضاها برای فرزندان ما تهدیدی محسوب می‌شوند که لازم است تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

این مسؤول افزود: انتقال اطلاعات دنیای مجازی و ارائه نکات آموزشی در این زمینه از مهمترین اهداف برگزاری این همایش است که امیدواریم تأثیرگذاری مثبتی را در جامعه هدف داشته باشد.

گل محمدی خاطرنشان کرد: هرچند این فضاها می‌تواند تأثیرات مثبت و خوبی را برای فرزندان ما داشته باشد اما به همان تناسب نیز امکان تهدید وجود دارد و باید آموزش‌های لازم در این زمینه ارائه شود.

وی با بیان اینکه برای پیشگیری از آسیب‌های موجود در فضاهای مجازی باید زیرساخت‌های آموزشی را ایجاد کنیم افزود: این اقدام هم اکنون توسط اداره کل آموزش و پرورش این استان انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزایش دانش استفاده از فضای مجازی را از مهمترین راهکارها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این زمینه عنوان کرد و بیان داشت: نباید اجازه دهیم که دنیای پیچیده فضای مجازی آیندگان ما را مورد حمله و تهدید قرار دهد.

انتهای پیام/2302/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول