اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 9 خردادماه

نمایشگاه منتخبی از آثار هنرمندان معاصر زنجان دایر می‌شود

رئیس هیأت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان از برگزاری نمایشگاه منتخبی از آثار هنرمندان معاصر زنجان در کارخانه کبریت زنجان از نهم خردادماه خبر داد.

نمایشگاه منتخبی از آثار هنرمندان معاصر زنجان دایر می‌شود

رحمان پرچگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نمایشگاهی از آثار هنرمندان معاصر زنجانی در محل کارخانه کبریت سابق زنجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور با همکاری خانه هنرمندان و شهرداری زنجان دایر خواهد شد، تصریح کرد: این نمایشگاه از روز نهم تا سیزدهم خردادماه دایر خواهد بود.

رئیس هیأت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه نمایشگاه مذکور شامل 40 اثر از آثار هنرمندان نقاش معاصر زنجانی در قالب نقاشی، طراحی و فتومدیا (چند رسانه‌ای) است، گفت: فرح اصولی، رحمان پرچگانی، علی ذاکری، ناصر عبدی، لیدا ملیحی، ولی‌الله محمدی،ولی محمدی، ابوالفضل نظری، مسلم جاسمی، سحر مختاری، وحید محمدی، لیندا آهنی، رضا نجفلو، سلیمان محمدی، آذر قاسمی، شهلا منصوری، ابوسعید اسکندری، فرزاد محمدی، علی بابایی، محمد نیکخواه‌ بهرامی و آرمین عبدی هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه اثر دارند.

پرچگانی همچنین از نمایش آثار 17 تن از هنرمندان در این نمایشگاه نیز خبر داد و گفت: این افراد ترکیبی از هنرمندان شناخته شده و صاحب سبک به همراه هنرمندان جوان و فعال حوزه‌های مذکور هستند.

رئیس هیأت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان گفت: افتتاحیه نمایشگاه یکشنبه 9 اردیبهشت ساعت 5 عصر و اختتامیه چهارشنبه 13 اردیبهشت در همان ساعت برگزار خواهد شد و بازدید برای عموم از این نمایشگاه آزاد بوده و ساعت کار آن در دو نوبت صبح و عصر است.

وی با اشاره به  نمایش گذاشته شده در نمایشگاه دارای موضوعات مختلفی است و وجه مشترک آنها معاصر بودن هنرمندان است، گفت: تبادل افکار نسل‌های مختلف و ارتباط هنرمندان شهرستانی با مراکز هنری کشور و تشویق و ترغیب جوانان به فعالیت و تحرک از هدف برگزاری این نمایشگاه است.

به گزارش فارس، آثاری که طی چند روز آینده در کارخانه کبریت زنجان به نمایش گذاشته می‌شود، شامل 40 اثر هنری است که 13 تا 24 شهریور ماه سال قبل در گالری لاله تهران در معرض دید عموم قرار داده شد.

همچنین در سال‌های 78، 80 و 82 نیز نمایشگاهی مشابه این نمایشگاه در فرهنگسرای بهمن، موسسه صبا و گالری لاله در تهران با هماهنگی و پیگیری آقای پرچگانی دایر شده بود.

انتهای پیام/73005/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول