اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

انتخاب لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی یک فرصت است

استاندار لرستان گفت:‌ انتخاب لرستان به عنوان یکی از 3 استان الگوی اقتصادی مقاومتی یک فرصت برای استفاده از ظرفیت‌های این استان است.

انتخاب لرستان به عنوان الگوی اقتصاد مقاومتی یک فرصت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند عصر امروز در مراسم افتتاح مجتمع بزرگ کشت و صنعت لرستان ضمن تقدیر و تشکر از هیأت دولت اظهار داشت: در ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید، تمام مطالبات به حق مردم این استان را در سطح شهرستان‌ها بررسی کرده‌ایم و بیشتر مطالبات آنها تعطیلی و راکد بودن واحدهای تولیدی بوده که خوشبختانه در طی این 3 سال خیلی از این واحدها همانند مجتمع کشت و صنعت که بیش از 15 سال تعطیل و به مخروبه تبدیل شده بود، احیا و امروز افتتاح شد.

وی یادآور شد: مجتمع کشت صنعت لرستان می‌تواند در بحث اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نقش‌آفرینی کند و تاکنون توانسته بیش از 500 نفر را مشغول به کار کند که در فازهای بعدی شاهد افزایش چند برابری اشتغالزایی در این مجتمع هستیم.

استاندار لرستان گفت: در دولت تدبیر امید بیش از هزار و 600 میلیارد تومان طرح و پروژه در لرستان اجرا و یا افتتاح شده است که این می‌تواند نقش به‌سزایی در توسعه اقتصاد لرستان داشته باشد.

بازوند افزود: در بیشتر شهرستان‌ها ظرفیت‌های راکد این استان همانند مجتمع مواد غذایی گهر دورود، کمربندی بروجرد، کشت و صنعت لرستان و... احیا و یا در حال انجام هستند.

وی اظهار کرد: جا دارد تقدیر و تشکر از هیأت دولت داشته باشیم به خاطر اینکه استان لرستان را به عنوان یکی از استان‌های الگو در بحث اقتصاد مقاومتی انتخاب کرده است.

انتهای پیام/2304/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول