اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار منطقه کلیجان‌رستاق ساری اعلام کرد

بررسی میزان خسارت سیل در منطقه کلیجان‌رستاق

بخشدار منطقه کلیجان رستاق ساری گفت: مسؤولان راه و شهرسازی در حال بررسی خسارت به جاده و اراضی کشاورزی این منطقه بر اثر سیل هستند.

بررسی میزان خسارت سیل در منطقه کلیجان‌رستاق

سید تقی رسولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، اظهار کرد: در اثر بارش شدید باران که مدت زمان آن هم زیاد نبود به‌دلیل بسته‌شدن سر دهنه در مسیر اصلی آب در مسیر جاده به جریان افتاد.

وی تصریح کرد: آب در 500 متر از مسیر جاری شد و به همین دلیل سبب انسداد جاده شد.

بخشدار منطقه کلیجان‌رستاق ساری با اعلام اینکه با امکانات اولیه محلی و با تلاش‌های انجام شده پس از یک ساعت اقدام به بازگشایی مسیر کردیم، افزود: بسته‌شدن کانال فلزی که در مسیر جاده وجود دارد سبب انسداد آب از مسیر لوله شده و آب در سطح جاده به جریان افتاد.

این مسؤولان با اشاره به اینکه قرار دادن لوله در مسیر گذر آب اشتباهی است که بارها و بارها این موضوع به اطلاع مسؤولان راه و شهرسازی رسید، تأکید کرد: در این مسیر نیاز است که آب به صورت اصولی هدایت شود.

رسولی با بیان اینکه موضوع بسته‌شدن این مسیر مربوط به حال حاضر نیست و در گذشته نیز شاهد بسته‌شدن محور در جاری شدن آب در مسیر جاده بودیم، افزود: برای مهار آب باید به صورت جدی برنامه‌ریزی شود.

وی درباره میزان خسارت به جاده، گفت: مسؤولان راه و شهرسازی در حال بررسی خسارت هستند، از طرفی خسارت وارد شده تنها مربوط به بستر جاده نمی‎شود، زمین‌های کشاورزی نیز امروز دچار خسارت شدند و کشاورزان نسبت به مهار غیر اصولی آب گلایه شدید داشتند و امروز نیز اعتراض شدید خود را به بخشداری ابلاغ کردند.

بخشدار کلیجان‌رستاق درباره خسارت مالی و جانی و برخی عکس‌های که در فضای مجازی وجود دارد، ادامه داد: دو دستگاه وسیله نقلیه در سیل گرفتار شده بودند که با اقدامات به‌موقع این دو دستگاه وسیله نقلیه از محل وقوع حادثه بیرون کشیده شدند.

وی درباره وضعیت حال حاضر منطقه نیز گفت: در حال حاضر بارش باران فروکش کرد و مردم منطقه در تدارک برگزاری مراسم یادبود شهدای حرم مازندران هستند.

انتهای پیام/86004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول