اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم خبر داد

موفقیت بانوان معلول قم در کسب 4 مدال از دو و میدانی انتخابی تیم ملی

نایب‌رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از موفقیت بانوان معلول قم در کسب چهار مدال طلا و برنز از دو و میدانی انتخابی تیم ملی خبر داد.

موفقیت بانوان معلول قم در کسب 4 مدال از دو و میدانی انتخابی تیم ملی

فریده نظریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: رقابت‌های دو و میدانی بانوان معلول قهرمانی کشور برای دو و میدانی‌کاران مدعی حضور در کاروان اعزامی ورزش جانبازان و معلولین کشورمان به بازی‌های پاراالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل، جنبه انتخابی داشت.

وی بیان کرد: در واقع این دوره از رقابت‌ها با عنوان لیگ دو و میدانی جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور از سوی انجمن دو و میدانی فدراسیون برنامه‌ریزی شده بود و چهره‌های مطرح از تمام استان‌ها برای کسب سهمیه تیم ملی در پاراالمپیک ریو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نایب‌رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم اضافه کرد: رقابت شرکت‌کنندگان در مسابقات دو و میدانی لیگ جانبازان و معلولین کشور در مواد و رشته‌های مختلف انجام شد و خوشبختانه اعضای تیم اعزامی بانوان قم با درخشش در این رقابت‌ها چهار مدال با ارزش طلا و برنز کسب کردند.

وی اظهار کرد: این پنجمین دوره مسابقات لیگ دو و میدانی جانبازان و معلولان باشگاه‌های کشور بود که به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید و نخستین مدال‌آور تیم بانوان قم اعظم آرزومندی بود که نخستین مدال با ارزش طلا را برای تیم هیأت جانبازان و معلولین استان قم به ارمغان آورد.

نظریان افزود: تیم هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در هر دو بخش آقایان و بانوان به این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شد و در ترکیب تیم بانوان قم پنج دو و میدانی‌کار حضور داشتند که در رشته ماده پرتاب نیزه کلاس پزشکی f 44 اعظم آرزومندی با شایستگی تمام بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشت و بالاتر از دیگر رقبا بر سکوی نخست ایستاد تا مقام قهرمانی و نشان طلا را کسب کند.

وی افزود: در تیم بانوان قم در این دوره از مسابقات اعظم حسنی در رشته پرتاب دیسک کلاس  F57، خدیجه تجدد در ماده پرتاب وزنه کلاس پزشکی F44، راحله براتی و لیلا الهی در مواد پرتاب دیسک و پرتاب وزنه در کلاس  F44 حضور داشتند و دو مدال برنز نیز به دست آمد.

نایب‌رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: در مسابقات دو و میدانی لیگ باشگاه‌های کشور، لیلا الهی نیز در پرتاب دیسک پرفروغ ظاهر شد و راحله براتی در پرتاب نیزه شایستگی‌های خود را نشان داد و هر دو به مدال برنز رسیدند.

وی تصریح کرد: پنجمین دوره مسابقات لیگ دو و میدانی جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و در این پیکارها همچنین لیلا الهی در پرتاب دیسک و راحله براتی در پرتاب نیزه در رقابت با سایر شرکت‌کنندگان کلاس پزشکی f 44 موفق به کسب دو مدال برنز شدند، ضمن اینکه خدیجه تجدد در ماده پرتاب نیزه تیم قم را صاحب یک نشان طلای دیگر کرد تا قم در مجموع دو طلا و دو برنز این رقابت‌ها را کسب کند.

انتهای پیام/78002/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول