اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون تأکید کرد

آمادگی آموزش و پرورش بردخون برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون بر آمادگی این اداره، مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی در اجرای برنامه اوقات فراغت تأکید کرد و خواستار مشارکت و حمایت مردم و مسئولان در این زمینه شد.

آمادگی آموزش و پرورش بردخون برای برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس جمالی فرد صبح امروز در نشست ستاد اوقات فراغت اداره آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: برنامه‌ریزی اوقات فراغت یکی از اقدامات کلیدی در نظام تعلیم و تربیت است زیرا ممکن است آموزش برای مدتی تعطیل شود اما تربیت هیچگاه متوقف نمی‌شود و کار تربیتی زمان و مکان نمی‌شناسد.

وی با بیان اینکه تلاش برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت وظیفه همه دستگاه‌ها و نهادها است، افزود: آموزش و پرورش از همه امکانات و توان خود برای برگزاری دوره‌های اوقات فراغت بهره می‌برد و در این راه ذره‌ای سستی نمی‌کند چرا که اوقات فراغت مکمل آموزش رسمی در مدارس است.

جمالی‌فرد بر آمادگی اداره آموزش و پرورش بردخون، مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی در اجرای برنامه اوقات فراغت تأکید کرد و خواستار مشارکت و حمایت مردم و مسئولان در این زمینه شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز با ارائه گزارشی، گفت: از ابتدای سال 95 برای برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های اوقات فراغت برنامه‌ریزی شده است و مدارس نیز تلاش‌های بسیار خوبی در زمینه جذب دانش آموزان داشته‌اند.

عبدالخالق قایدی افزود: برنامه‌های اوقات فراغت پیرامون رشته‌های فرهنگی، ورزشی و مهارتی دسته بندی شده که تعدادی از مدارس، مراکز فرهنگی و ورزشی برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها آماده هستند.

وی اضافه کرد: رشته‌های قرآن، نجوم، نقاشی، خوشنویسی، موسیقی، رباتیک، رایانه، صنایع دستی، شعر، خبرنویسی، شطرنج، تنیس روی میز، والیبال و فوتسال در مراکز اوقات فراغت آماده ثبت‌نام از علاقمندان است.

انتهای پیام/66003/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول