اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نظرسنجی؛ این بار از نوع ورزشی؛

انتخاب محبوب‌ترین ورزشکار المپیکی همدان توسط همدانی‌ها

ورزشی‌نویسان همدان با ارائه طرحی در فضای مجازی، از مردم خواستند از بین 6 ورزشکار المپیکی ادوار گذشته از استان، محبوب‎ترین فرد را انتخاب کنند.

انتخاب محبوب‌ترین ورزشکار المپیکی همدان توسط همدانی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با فروکش کردن رقابت‌های فوتبال در ایران و جهان، جامعه ورزشی در اقصی نقاط دنیا منتظر بزرگ‌ترین رویداد ورزشی هستند که هر چهار سال یک بار صورت می‌گیرد و آن هم المپیک تابستانی است.

تابستان امسال ریودو ژانیرو برزیل میزبان ورزشکاران پنج قاره دنیا است تا یکبار دیگر ورزش به بهانه‌ای تبدیل شود تا اهالی ورزش با فرهنگ، نژاد و زبان و رنگ پوست مختلف، با یک هدف به رقابت سالم ورزشی بپردازند.

در ادوار گذشته المپیک، ورزشکاران ایرانی از نظر کسب عناوین شرایط مناسبی در جدول توزیع مدال را داشتند که هر سال به دلیل اهمیت دادن به ورزش حرفه‌ای اخبار خوشی از این آوردگاه جهانی توسط ورزشکاران کشور عزیزمان به دست می‌آمد.

در این بین ورزشکاران همدانی در رشته‌های مختلف توانسته بودند تا سهمی در کسب عناوین با پیراهن مقدس کشورمان در میادین بزرگ جهانی و المپیکی داشته باشند؛ به طوری که تاکنون ورزشکاران زیادی از این خطه توانسته‌اند با کسب عناوین مختلف پرچم کشورمان را در المپیک‌های مختلف به اهتزاز درآورند.

ورزشی‌نویسان همدان در آستانه مسابقات المپیک تابستانی ریودو ژانیرو برزیل که قرار است 15 مرداد 95 به صورت رسمی افتتاح شود، یک نظرسنجی از اهالی رسانه و علاقمندان به ورزش را برگزار کردند تا از بین 6 ورزشکار المپیکی ادوار گذشته محبوب‌ترین آنها توسط مردم معرفی شود.

این انتخاب باید از بین 6 ورزشکار المپیکی ادوار گذشته یعنی میثم مصطفی‌جوکار، صادق گودرزی، سعید ابراهیمی و مسعود مصطفی جوکار از رشته کشتی، مه‌لقا جامه‌بزرگ از رشته تیراندازی و آرزو حکیمی از رشته قایقرانی انجام شود.

علاقه‌مندان در صورت تمایل برای شرکت در این نظرسنجی نام و نام خانوادگی، شغل، نام ورزشکار مورد نظر را تا پایان وقت اداری پنجشنبه 13 خرداد به آدرس farshid_golmohamadi@ در تلگرام ارسال کنند.

گفتنی است با تصمیم جمعی ورزشی‌نویسان جمع‌بندی این نظرسنجی تا پایان خردادماه از طریق خبرگزاری‌های فارس، ایسنا، تسنیم، مهر و ایرنا و سایت‌های خبری فعال استان و همچنین سه روزنامه محلی سپهرغرب، هگمتانه و همدان‎پیام اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/89020/صا40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول