اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح فردا

پیکر مادر شهیدان کریمی در قزوین تشییع می‌شود

پیکر مطهر مادر شهیدان محمدرضا و علی کریمی صبح فردا در قزوین تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

پیکر مادر شهیدان کریمی در قزوین تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، گل‌عنبر افتخاری مادر شهیدان محمدرضا و علی کریمی دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر این مادر گرانقدر فردا جمعه 7 خرداد ماه ساعت 10 صبح در گلزار شهدای قزوین تشییع و پس از اقامه نماز در گلزار والدین شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

گفتنی است، محمدرضا کریمی، 30 خرداد 1349 در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش عباس کارگر کارخانه بود، شهید کریمی دانش‌آموز سوم راهنمایی و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

این شهید بزرگوار 22 فروردین 1366 در شلمچه به شهادت رسید، پیکر او مدت‌ها در منطقه بر جا ماند و سال 1374 پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

علی کریمی نیز دوم آذر 1339 در روستای چوبیندر از توابع شهر قزوین به دنیا آمد تا پایان دوره ابتدایی درس خواند، او نیز کارگر کارخانه بود.

این شهید بزرگوار از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، 19 اردیبهشت سال 1361 در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد، مزار او در گلزار شهدای شهر زادگاهش قرار دارد.

انتهای پیام/77009/ج10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول