اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از 20 سال

تبریز میزبان بازی تیم ملی فوتبال ایران با قطر می‌شود

سرمربی تیم ملی ایران درخواست داده است که بازی تیمش با قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در شهر تبریز برگزار شود.

تبریز میزبان بازی تیم ملی فوتبال ایران با قطر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران به دلیل رفتار نامناسب مسؤولان ورزشگاه آزادی تهران درخواست برگزاری بازی تیم ملی ایران با قطر را در شهر تبریز داده است.

البته درخواست سرمربی تیم ملی هنوز در فدراسیون فوتبال کشور مطرح نشده و باید منتظر بود که آیا تاج با این تصمیم سرمربی تیم ملی ایران موافقت خواهد کرد یا خیر.

تبریز سابقه میزبانی از بازی‌های تیم ملی ایران را داشته و دقیقا بیست سال پیش و در سال 1375 تیم ملی ایران در دیدار دوستانه در ورزشگاه تختی تبریز به مصاف تیم ملی قطر رفت و در برابر این تیم با گل‌های ادموند اختر و علیرضا حکیم‌زاده به برتری دست یافتت.

در آن بازی 25 هزار تماشاگر تبریزی در ورزشگاه تختی تبریز شاهد بازی تیم ملی ایران با تیم ملی قطر بوده و ظرفیت ورزشگاه به صورت کامل تکمیل شده بود.

در صورت موافقت فدراسیون فوتبال کشور با برگزاری بازی تیم ملی ایران با قطر در 11 شهریور امسال در تبریز، ورزشگاه یادگار امام(ره) میزبان این بازی خواهد بود.

انتهای پیام/60017/ر10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول