اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدشت خبر داد

آغاز اجرای سد کرم‌آباد با حضور هیأت دولت در آذربایجان غربی

فرماندار پلدشت از آغاز عملیات اجرایی سد کرم‌آباد همزمان با حضور هیأت دولت در آذربایجان غربی خبر داد.

آغاز اجرای سد کرم‌آباد با حضور هیأت دولت در آذربایجان غربی

اکبر عبدالله‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به آذربایجان غربی، در پلدشت عملیات اجرایی سد کرم‌آباد کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش برای دریافت اعتبار ویژه برای پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در این شهرستان انجام خواهد گرفت، تصریح کرد امید می‌رود سفر هیأت دولت به آذربایجان غربی و شهرستان پلدشت دارای برکات فراوانی باشد.

فرماندار پلدشت گفت: همزمان با اولین سفر استانی ریاست جمهوری به استان آذربایجان غربی عملیات اجرایی سد مخزنی کرم‌آباد در شهرستان پلدشت آغاز خواهد شد.  

این مسؤول با بیان اینکه سد کرم‌آباد به منظور ذخیره‌سازی آب رودخانه مرزی احداث می‌شود خاطرنشان کرد: علاوه بر این با ذخیره‌سازی آب در این سد، اراضی کشاورزی پایین دست این سد از آب بهره‌مند خواهند شد.

عبدالله‌نژاد با بیان اینکه با بهره‌برداری از این سد 22 هزار و 300 هکتار از اراضی شهرستان پلدشت از آب بهره‌مند خواهند شد، ادامه داد: سد کرم‌آباد پلدشت از نوع خاکی با هسته رسی اجرایی می‌شود.

فرماندار پلدشت با اشاره به مشخصات سد کرم‌آباد، اظهار داشت: سد کرم‌آباد دارای ارتفاع 43 متر بوده و حجم این مخزن نیز 53.7 میلیون متر مکعب خواهد بود که امید می‌رود با آغاز عملیات اجرایی، این سد طی سال‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/61001/چ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول