اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

مربیان پیشکسوت حوزه تربیت‌بدنی و سلامت زنجان تجلیل می‌شوند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی آیینی مربیان پیشکسوت حوزه تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش زنجان تجلیل می‌شوند.

مربیان پیشکسوت حوزه تربیت‌بدنی و سلامت زنجان تجلیل می‌شوند

ذبیح‌الله تاراسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: توجه به موضوع ورزش و تربیت‌بدنی در مدارس از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت تناسب مربیان تربیت‌بدنی و دانش‌آموزان در استان زنجان رعایت می‌شود، ادامه داد: استان زنجان در این زمینه از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان تنها مشکل توزیع مربیان تربیت بدنی در مناطق و نواحی آموزشی مشاهده می‌شود، اضافه کرد: در سال جاری برنامه‌ریزی لازم برای توازن در این تقسیم‌بندی و توزیع صورت گرفته است.

تاراسی با بیان اینکه برنامه‌ریزی شده ساعات دروس تربیت‌بدنی افزایش پیدا کند، ادامه داد: در سال جاری زنگ تربیت‌بدنی در سال سوم متوسطه که تنها یک ساعت بود به دو ساعت افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف گذشته که در سال چهارم متوسطه زنگ تربیت‌بدنی وجود نداشت در سال جاری دو ساعت برای این رشته در نظر گرفته شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 640 مربی تربیت‌بدنی در مدارس استان زنجان در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: طی روز آینده به تاریخ نهم خردادماه سال جاری آیین تجلیل از مربیان تربیت‌بدنی استان زنجان برگزار می‌شود.

تاراسی با اشاره به اینکه در این آیین 200 مربی بازنشسته تجلیل شده‌اند، عنوان کرد: این برنامه با حضور جمعی از مسؤولان استانی برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه فعالیت‌های ورزشی در مدارس می‌تواند کمک شایانی به استعدادیابی ورزشی دانش‌آموزان کند، ادامه داد: همکاری سایر دستگاه‌های مربوطه در این زمینه باید افزایش یابد.

وی همکاری اداره کل ورزش و جوانان را در زمینه امور تربیت‌بدنی در مدارس مطلوب خواند و گفت: ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان در استان زنجان تعامل خوبی با یکدیگر دارند.

انتهای پیام/73009/ک30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول