اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خبر داد

کشف بیش از 1000 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: در طول دو ماه گذشته یک هزار و 421 کیلو و 695 گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شده است.

کشف بیش از 1000 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، کریم اکبری ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی، اظهار داشت: در طول دو ماه گذشته یک هزار و 421 کیلو و 695 گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف شده است.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در این زمینه، 138 نفر قاچاقچی، 707 نفر توزیع‌کننده و یک هزار و 911 نفر معتاد دستگیر کرده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای امسال تاکنون اقدام به انهدام 14 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان کرده‌اند.

وی به کشف 9 هزار و 631 عدد قرص غیرمجاز در طول دوماه گذشته در آذربایجان غربی خبر داد و گفت: میزان کشفیات مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در آذربایجان غربی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 231 درصد افزایش یافته است.

اکبری از افزایش 96 درصدی کشفیات قاچاق شیشه در استان خبر داد و تصریح کرد: در بحث کشفیات شیشه مأموران مبارزه با مواد مخدر استان به موفقیت 96 درصدی دست یافته‌اند.

وی بر ضرورت مقابله با شیوع اعتیاد در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: در حال حاضر یک کمپ دولتی در آذربایجان غربی بوده و 120 نفر معتاد در این زمینه تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نرخ شیوع اعتیاد در آذربایجان 3.9 بوده که این موضوع نیازمند ورود مسؤولان ذی‌ربط و افراد خیر است تا بتوانیم این جمعیت معتادان را در آذربایجان غربی بهبود بخشیم.

وی افزود: رابطه اعتیاد و جرائم یک رابطه دو جانبه بوده و زمانی که اعتیاد در جامعه افزایش یابد شاهد افزایش سرقت، طلاق، قتل، خودکشی و ... در جامعه خواهیم بود.

گفتنی است، این مراسم در سالن جلسات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان غربی برگزار شد.

انتهای پیام/61003/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول