اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش اصفهانی تیم شنا:

وضعیت فعلی شنا المپیکی نیست

ملی‌پوش اصفهانی تیم شنا گفت: سال گذشته و امسال برای رشته شنا وضعیت المپیکی نبوده چراکه بودجه لازم بدین منظور در نظر گرفته نشد و بسیاری از برنامه‌ها به این دلیل لغو شد.

وضعیت فعلی شنا المپیکی نیست

جمال چاووشی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات را در استخر آزادی دنبال می‌کنیم و دوازدهم خردادماه سال جاری برای حضور در مسابقات شنای مجارستان که حکم کسب سهمیه المپیک را دارد به این کشور می‌رویم.

وی افزود: قرار است اردوی تدارکاتی سه‌ هفته‌ای را در این کشور داشته باشیم و سپس اوایل تیرماه رقابت‌های انتخابی المپیک در مجارستان به انجام می‌رسد که آخرین تلاش‌هایمان را به کار خواهیم گرفت.

این شناگر اصفهانی با بیان اینکه بودجه لازم برای المپیکی شدن رشته شنا در نظر گرفته نشده است، یادآور شد: چشم‌انداز فدراسیون و کمیته ملی المپیک، کسب سهمیه نبود زیرا اگر چنین هدف و خواسته‌ای وجود نداشت، شرایط لازم را برای ما فراهم می‌کردند.

وی با انتقاد از مهیا نشدن شرایط و امکانات لازم تصریح کرد: پس از مسابقات دبی قرار بود تیم ملی شنا به مجارستان اعزام شود و همچنین اردوی ارتفاع نیز برگزار شود که به دلیل مشکلات مالی این اتفاق رخ نداد، ضمن اینکه اردوی دو ماهه مجارستان به اردوی یک‌ماهه تبدیل شد.

چاووشی‌فر تأکید کرد: باوجود تمام مشکلات و شرایط موجود، ناامید هم نیستیم و تمام تلاشمان را به کارخواهیم گرفت تا ورودی المپیک را به دست بیاوریم اما امیدوارم اگر نتوانستیم سهمیه بگیریم، حداقل رکوردهای ملی را به‌طور چشمگیری کاهش بدهیم.

این ورزشکار بیان داشت: تصور مسؤولان این است که شنا نمی‌تواند سهمیه کسب کند و به دلیل محدودیت بودجه‌ای، ترجیح داده‌اند بودجه را در اختیار فدراسیون‌هایی بگذارند که شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارند.

وی ادامه داد: هزینه برای رشته شنا، در واقع سرمایه‌گذاری است و موجب پیشرفت هر چه بیشتر این رشته خواهد شد.

انتهای پیام/63077/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول